7.9/10
8.5/10

Richard

Goed, snelle service en levering

Goede kwaliteit van de geleverde materialen

ik heb punten die mij opvielen bij de verwerking. Het zou makkelijk zijn als de voorgevormde stickers voor op de velg ook al geknipt zouden zijn, en dan zo smale mogelijk, dit komt het plaatsen van de striping op het wiel ten goede.
Ten tweede zou het makkelijk zijn om een zogenaamde quick reference card (QRC) toe te voegen aan de verpakking tav de werkwijze voor het aanbrengen van de velgstriping. Nu heb ik het moeten opzoeken op het internet met een filmpje.

Ediyh

Duidelijke site en alles goed te vinden

Overzichtelijk duidelijk snel

chris knoef

Goed, het is de 2e keer dat ik een product bij motor Sticker bestel.

Maak een eenvoudige gebruiksaanwijzing en zet die op een opvallende en goed bereikbare plaats op de site, eventueel met een jijbuis filmpje erbij.

Huskens Jean marie

Bestelgemak en service = ok
verzending naar Belgie duurt enorm lang

correcte service

verzending naar Belgie tussen 4 en 8 dagen ??? in 2018 ???

Top

snelle en correcte levering

Joop Prins

Hallo MS.com Deze bestelling was mijn eerste ervaring met uw bedrijf. Ik ben zeer blij met de levering en uw website, zeer overzichtelijk en duidelijk. Top.

Zoals ik al hierboven omschreef de website is zeer gebruiksvriendelijk en u heeft een ruime keuze in de lay-outs van een sticker.

Misschien een iets steviger verpakking, mijn stickers zaten in een A4 envelop en deze was licht beschadigd zo ook de stickers.
Dan een plak instructie zou ook welkom zijn of wat video's op de website.

kees van weelden

Ervaring is redelijk

nee

verbeterpunt wat betreft de wheel striping, ik kon moeilijk de striping zien met plakken omdat de bovenkant van de striping niet doorzichtig was.

Twee keer besteld, tot tevredenheid

Authentieke stickers