8.5/10
7.9/10

Joop Prins

Hallo MS.com Deze bestelling was mijn eerste ervaring met uw bedrijf. Ik ben zeer blij met de levering en uw website, zeer overzichtelijk en duidelijk. Top.

Zoals ik al hierboven omschreef de website is zeer gebruiksvriendelijk en u heeft een ruime keuze in de lay-outs van een sticker.

Misschien een iets steviger verpakking, mijn stickers zaten in een A4 envelop en deze was licht beschadigd zo ook de stickers.
Dan een plak instructie zou ook welkom zijn of wat video's op de website.

kees van weelden

Ervaring is redelijk

nee

verbeterpunt wat betreft de wheel striping, ik kon moeilijk de striping zien met plakken omdat de bovenkant van de striping niet doorzichtig was.

Twee keer besteld, tot tevredenheid

Authentieke stickers

Erik

Goede service, en snelle levering

Goede communicatie

Roger

Rim striping gekocht voor mn Blade

Correcte afhandeling en communicatie

Handleiding/beschrijving meeleveren?

Van Beek

Slecht. Bestel er nooit meer wat. Echt een belachelijke prijs voor rimstriping die totaal niet overeenkomt met het plaatje. Voel me zwaar opgelicht

Producten laten overeenkomen met de foto

Reactie Motor-Sticker:

Beste Alissa van Beek,

Vreemd dat ik nergens een email van uw klacht kan terug vinden, dan hadden wij hier misschien iets aan kunnen doen. Aangezien u onze klantvriendelijkheid, reactiesnelheid en al het overige zeer slecht vind betwijfel ik of wij u nog wel kunnen helpen.

Mocht u toch nog van mening veranderen zou u kunnen proberen telefonisch of middels een email uw klacht nader toe te toelichten.

Tevens is het ook nog mogelijk uw product retour te sturen, u krijgt dan netjes uw geld terug.
Genoeg mogelijkheden dus.

Wij vernemen graag uw reactie.

Team Stickermaster

Johan

Erg mooie sticker alleen slecht verpakt kwam in een gekrenkte envelop binnen jammer kleeflaag plakte op een gedeelte slecht doordat sticker los gegaan was van de beschermlaag van de lijm benieuwd...

Mooie kleuren goede pasvorm

Tussen twee kartonnen verpakken is veel steviger en sticker laten zien op site met witte of andere lichte kleur wielen niet alleen zwart

P Roskam

Kan geen feedback geven over Motor-Sticker want ze zijn nog niet afgeleverd