De aandacht voor je en de draineling die gegeven wordt, en fitnessruimte aanwezig

Hij helpt mij al jaren met mijn rug en nek pijn en het is altijd minder of bijna weg na x aantal behandelingen

Wanneer ik een familielid of kennis Motion zou aanbevelen.

Dat ik na jaren lang pijn nu weer een beetje kan bewegen
Niemand kon mij helpen

Judit van Buschbach

Na 30 jaar heel veel andere fysiotherapeuten te hebben bezocht, wist zij meteen het probleem te lokaliseren en door behandeling dusdanig te verbeteren dat ik haar voor altijd zeer dankbaar ben!!!!

Ze weet goed waar ze mee bezig is. Neemt de klachten serieus, behandeling sluit goed aan op mijn individuele klachten. Resultaten zijn zoals zij en ik hadden verwacht. Duidelijk in wat ik er zelf... Ze weet goed waar ze mee bezig is. Neemt de klachten serieus, behandeling sluit goed aan op mijn individuele klachten. Resultaten zijn zoals zij en ik hadden verwacht. Duidelijk in wat ik er zelf aan kan doen.

Rosanne

Hij luistert en kijkt goed. Hij luistert niet alleen naar wat ik zeg, maar kijkt ook goed naar mijn lichaamstaal. Hij anticipeert goed op wat er tijdens die behandeling nodig is.

Hij luisterde goed naar mij klachten, heel aardige en profesionele man. Alles ging gewoon perfect - snel geholpen.

Vriendelijke mensen, die je klachten serieus opvatten en je actief helpen om het te genezen maar ook om in de toekomst te voorkomen.