Anil

Claudia is zeer bekwaam, kundig en oplossingsgericht. Een topper!!!
Dank je Claudia. Groet, Anil Joshi

a,v,d,steeg

Zeer kundig.snelle verbetering van mijn herstel.
en uitstekende na zorg.

Gaillard

Is enorm betrokken. Doet alles om de klachten te verminderen.

Lisa Fransen

Je klachten worden serieus genomen en er wordt gericht gezocht naar een manier om elke keer verder te verbeteren. Ook andere opties buiten de praktijk worden niet uitgesloten. Als er ergens... Je klachten worden serieus genomen en er wordt gericht gezocht naar een manier om elke keer verder te verbeteren. Ook andere opties buiten de praktijk worden niet uitgesloten. Als er ergens gerichtere zorg geboden kan worden, wordt daarvoor opengestaan en staat op deze manier alles in het teken van het verbeteren van de klacht(en)

Julia

Klacht is sterk verminderd door hun behandeling en er was altijd veel persoonlijke aandacht en interesse. Sfeer is daar fijn.

Anita Zuidervliet

Ze neemt mijn ziekte en aandoening erg serieus.
En kan ook goed met haar praten over mijn aandoening.
Geeft goeie tips en adviezen en kan goed praten met haar

Michael Kamsteeg

In mijn blessure ben begeleid door middel van behandelingen, oefeningen en gesprekken. Dit samen heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat er altijd progressie geboekt kon worden.

Henk van Rekum

Persoonlijke aandacht, altijd tijd voor vragen, uitermate relaxte sfeer. Ook de therapeuten, die mij niet behandelen hebben toch oog of ik oefeningen goed uitvoer en zo niet krijg ik prima... Persoonlijke aandacht, altijd tijd voor vragen, uitermate relaxte sfeer. Ook de therapeuten, die mij niet behandelen hebben toch oog of ik oefeningen goed uitvoer en zo niet krijg ik prima aanwijzingen. Er is ook mogelijkheid voor eigen inbreng. Het is gewoon top en zodanig dat ik geen excuses zoek om niet te gaan.