Lianne Boshuisen - van der Holst

Zeer bekwame man, met gevoel voor humor. Duidelijk in zijn communicatie en zeer bereid tot het beantwoorden van vragen. Ook interesse in andere lichamelijke klachten, is niet alleen gericht op de... Zeer bekwame man, met gevoel voor humor. Duidelijk in zijn communicatie en zeer bereid tot het beantwoorden van vragen. Ook interesse in andere lichamelijke klachten, is niet alleen gericht op de ene kwaal. Al met al een aanwinst voor de praktijk!

Perry Pant

De fysiotherapeut is een aangename persoonlijkheid om mee te communiceren. Hij is deskundig, duidelijk en luistert goed.

De aandacht ,geduld om te luisteren en de goede uitleg van de behandeling.

Dat het goed is gegaan en dat ik steeds meer voldaan gevoel heb als ik er vandaan komt.

Goede communicatie
Goede behandeling en huiswerk

Eefje Driehuis

Het vertrouwen in hem was er meteen. Mijn verzoek om de behandeling op een bepaald manier te doen ging in goed overleg helemaal goed en daardoor was het resultaat eerder dan de voorspelling van deze... Het vertrouwen in hem was er meteen. Mijn verzoek om de behandeling op een bepaald manier te doen ging in goed overleg helemaal goed en daardoor was het resultaat eerder dan de voorspelling van deze blessure