Simone van Duin

Hij heeft mijn klacht verholpen. Is vriendelijk. Had snel door waar het probleem zat en ging er professioneel mee om. Ik ben daarom zeer tevreden.

Ad Bakker

Chris is open en duidelijk, al verteld mij weinig over mijn vorderingen

Maya

Precies genoeg aandacht, humor en ziet meer dan ik den. Heeft ook aandacht voor persoonlijke dingen. Lieve en kundige man!

Denise

Chris heeft een enorme passie voor zijn vak. Dit enthousiasme zorgt ervoor dat de cliënt de klacht/behandeling goed begrijpt en volledig vertrouwt.

Cmlodder@gmail.com

Robert Baardse heeft zoveel kennis en kunde. Al jarenlang naar volle tevredenheid klant

Mandy

Erg goed geholpen om de rugpijn tijdens mijn zwangerschap dragelijk te houden. Soms van tintelingen in mm been helemaal weg!

Rosanne

Ik ben inmiddels ruim 6 jaar patiënt bij deze praktijk en het merendeel van de behandelingen zijn gedaan door Chris Bosse. Ik heb het gevoel dat er goed naar mij wordt geluisterd, maar het... Ik ben inmiddels ruim 6 jaar patiënt bij deze praktijk en het merendeel van de behandelingen zijn gedaan door Chris Bosse. Ik heb het gevoel dat er goed naar mij wordt geluisterd, maar het belangrijkste er wordt gekeken naar mijn non-verbale signalen. Het behandelplan wordt elke keer bijgesteld, zodat er vooruitgang in blijft zitten.

Debby de Groot

Een prima behandeling, erg tevreden over de fysiotherapeut!