Ellis

Chris heeft mij 6 jaar geleden tot volle tevredenheid en volledig herstel behandeld voor -vond ik- ernstige rugklachten. Nu kwam ik voor behandeling van klachten in mijn hand. Ik was n.a.v. de... Chris heeft mij 6 jaar geleden tot volle tevredenheid en volledig herstel behandeld voor -vond ik- ernstige rugklachten. Nu kwam ik voor behandeling van klachten in mijn hand. Ik was n.a.v. de klachten bang dat ik artrose o.i.d. had. Chris kijkt echter verder dan de klacht het blijkt dat de klachten hun oorsprong hebben in de spieren van mijn arm. Na de behandeling zijn de klachten in mijn hand verdwenen en ik heb handvatten (haha) om evt nieuwe klachten te voorkomen.
Chris is zeer professioneel, laagdrempelig en bekwaam. Een topper.

hugo

De klacht die ik had werd stap voor stap verholpen en maakten resultaat er mee

Sylvia

Hij is van alle markten thuis: shockwave, dryneedling, echo.
Ook komt hij deskundig over en legt goed uit

Hij luisterd goed naar je,is vriendelijk,dat vind ik heel belangrijk,en als ik geweest ben,dan ben ik van me klachten af.
Hij geeft je ook goede adviezen in oefeningen mee naar huis.

Angelique

Chris is een prettig persoon welke goed luistert, zijn behandeling eerst overlegt en wat hij ermee denkt te bereiken. We hebben van te voren besproken dat we tussentijds evaluaties hebben en wanneer... Chris is een prettig persoon welke goed luistert, zijn behandeling eerst overlegt en wat hij ermee denkt te bereiken. We hebben van te voren besproken dat we tussentijds evaluaties hebben en wanneer ik of hij merkt dat de stappen van herstel te klein of nauwelijks zijn dan gaan we op zoek naar een andere behandeling of bij een andere therapeut. Niet maar blijven behandelen in de hoop dat er iets verbeterd. Kortom fijne kerel!