Marijke

Ik heb 9 weken lang zeer veel gehad aan de behandelingen van Michelle van Motion in Uithoorn en als ik weer een klacht zou hebben zou ik naar haar vragen. Klachten zijn erg afgenomen door goeie... Ik heb 9 weken lang zeer veel gehad aan de behandelingen van Michelle van Motion in Uithoorn en als ik weer een klacht zou hebben zou ik naar haar vragen. Klachten zijn erg afgenomen door goeie tips, oefeningen daar en thuis en ook om er over te praten. Fijne behandelingen en alles in overleg met mij. Kortom erg prettig.

Nikki

Aardig, serieus, persoonlijk en verstand van zaken

Mw. A. Bemelmans-van der Tuijn

Deskundigheid, rustig persoon, luisterend oor, duidelijke uitleg, ook voor oefeningen thuis!

Joost Lotgerink

Motion is een praktijk waar ik gehoord wordt en in overleg met mij een gerichte behandeling wordt uitgevoerd.

Jolanda

Deskundige aanpak, continu voortgang beoordelen en de behandeling daarop aanpassen. Daardoor werd het heel effectief en nam mijn klacht snel af. Ook fijn dat ik gerichte oefeningen en tips kreeg, zo... Deskundige aanpak, continu voortgang beoordelen en de behandeling daarop aanpassen. Daardoor werd het heel effectief en nam mijn klacht snel af. Ook fijn dat ik gerichte oefeningen en tips kreeg, zo kon ik thuis en tijdens vakantie doorgaan met het werken aan mijn herstel. Daarnaast ook gewoon een fijne fysio met een persoonlijk gesprek en aandacht. Dat draagt natuurlijk niet bij aan het herstel van de klacht, maar is wel heel belangrijk voor de ervaring. Kortom, in alles was het top!

Saskia

Michelle heeft me goed geholpen tot zover ze dat kan. Echter ligt de kern van mijn klacht niet bij spieren of pezen maar dieper in het gewricht waar zij verder niet bij kan of mee kan helpen. Wat ze... Michelle heeft me goed geholpen tot zover ze dat kan. Echter ligt de kern van mijn klacht niet bij spieren of pezen maar dieper in het gewricht waar zij verder niet bij kan of mee kan helpen. Wat ze kon doen om mij te helpen heeft ze uitstekend gedaan.

John tromp

Ken Robert al erg lang via HVAalsmeer dus direct een klik. Goede interactie en goede behandeling. Ben zeer tevreden.

Marc Borkink

Hij heeft verschillende behandeltechnieken toegepast om tot het beste resultaat te komen. Daarnaast heeft hij goed uiteengezet waar de problematiek precies zat en hoe hij naar de beste oplossing kon... Hij heeft verschillende behandeltechnieken toegepast om tot het beste resultaat te komen. Daarnaast heeft hij goed uiteengezet waar de problematiek precies zat en hoe hij naar de beste oplossing kon toe werken. Hij heeft mij prima en plezierig behandeld. Mocht de klacht nog eens terugkomen, dan wil ik heel graag dat Menno mij weer behandeld. Ik heb veel vertrouwen in hem.