Henny

Denk mee, betrokken en zeer kundig. Pakt direct aan.

Michel

Goeie vriendelijke man legt alles goed uit en rustig

Marcel

Menno is deskundig en haalt het beste in mij naar boven, zonder hierbij risico te lopen voor terugval. Hele fijne samenwerking! Ik kom graag weer trainen zodra het kan!

Karin van Brummelen

Ik vind Claudia heel kundig en bij twijfel raadpleegt zij ook collega's van buiten de praktijk. Zij legt goed uit wat zij doet, gaat respectvol met je om en werkt goed op tijd.

Danny

Als ik klachten heb dan voelt de fysiotherapeut feilloos waar de klacht vandaan komt en weet dit te behandelen. In haar afwezigheid wel eens bij een andere praktijk geweest en dan merk je hoe goed... Als ik klachten heb dan voelt de fysiotherapeut feilloos waar de klacht vandaan komt en weet dit te behandelen. In haar afwezigheid wel eens bij een andere praktijk geweest en dan merk je hoe goed zij is.

Daan

Ik voelde mij goed op mijn gemak en alles werd goed uitgelegd.

Elly Boekel

De fysiotherapeut die mij behandelde heeft meer in huis dan fysio. Hij beheerst meerdere technieken en past toe wat het beste is voor mijn kwaal. Ik ben snel en goed van mijn kwaal afgeholpen. Had... De fysiotherapeut die mij behandelde heeft meer in huis dan fysio. Hij beheerst meerdere technieken en past toe wat het beste is voor mijn kwaal. Ik ben snel en goed van mijn kwaal afgeholpen. Had en heb heel veel vertrouwen in mijn fysiotherapeut en wanneer nodig zal ik zeker weer teruggaan.

Anke Bemelmans-van der Tuijn

Valpreventie Therapie; zeer goede therapeute, heel betrokken ook persoonlijk geïnteresseerd! Jammer dat het gestopt werd door Corona.
Zij heeft mij nog gebeld, hoe het ging, zeer attent!!!...
Zij heeft mij nog gebeld, hoe het ging, zeer attent!!! Jammer wat betreft de therapeute; ik ben verhuisd naar Limburg, nu enigszins terugval!!! Moet deze therapie elders gaan vervolgen.

mevr van der Maat (ingevuld door dochter Margaret Otto)

Bob was heel betrokken bij de behandeling van mijn moeder hij was zorgzaam en begreep haar heel goed en kon haar op haar gemak stellen mijn moeder deed trouw alle oefeningen die hij met haar deed... Bob was heel betrokken bij de behandeling van mijn moeder hij was zorgzaam en begreep haar heel goed en kon haar op haar gemak stellen mijn moeder deed trouw alle oefeningen die hij met haar deed elke week wist hij iets anders te bedenken om met haar te doen een erge lieve fysiotherapeut die veel aandacht aan mijn moeder schenkt maar ook naar andere patiënten een aandacht momentje had. een fijne fysiotherapeut.