Debby de Groot

Een prima behandeling, erg tevreden over de fysiotherapeut!

John Tulp

Voel me altijd op mijn gemak bij hem, en alles is bespreekbaar

Mariska

Menno is eigenlijk de enige fysio die mijn lijf en klachten lijkt te begrijpen. Met hernia klachten overal geweest, maar menno wist me te helpen met dry needling.. Nu voor mijn nek en weer perfect... Menno is eigenlijk de enige fysio die mijn lijf en klachten lijkt te begrijpen. Met hernia klachten overal geweest, maar menno wist me te helpen met dry needling.. Nu voor mijn nek en weer perfect geholpen. Ik vind een dosis humor belangrijk én vertrouwen , dat maakt het contact toch minder ongemakkelijk. Je staat er toch kwetsbaar in je ondergoed en een zeer lijf. Menno heeft beide perfect dus aan te raden. Wanneer ik opnieuw last heb van mijn lijf vraag ik m'n huisarts direct een verwijzing naar motion..

Peter Schellingerhout

Gewoon uitstekend werk afgeleverd. Klachten zijn nog niet 100% weg anders een 10.

R. Bink

Ik ben nog onder behandeling bij de arts. Er is een MRI gemaakt, waarvan ik de uitslag nog niet heb. Het is dus nog even afwachten. Maar er is zeker al verbetering.

Armand

Falco weet goed de aan te pakken plekken op het lichaam te localiseren, zelfs al ben ik mij in het dagelijks leven niet bewust van een aantal daarvan