Leon Filius

Er werd op een rustige manier afgetast hoe om te gaan met mij, eerst was het algemeen en het werd steeds persoonlijker op de juiste manier.

Ad Bakker

Omdat ik het gevoel heb dat hij weet waar hij mee bezig al zijn de resultaten minder

Birgit

Ik vond het een leuke serieuze man die erg duidelijk was en aangaf wat hij ging doen en waarom. Ik werd op tijd geholpen en er werd goed geluisterd. Hij wist wat wij de voorafgaande keren besproken...

Iris

Er is goed geluisterd en geprobeerd mijn klachten te verhelpen. Helaas is verdere specialisatie toch nodig. Ook dat hebben we samen goed vastgesteld.

Joost Douque

Hij is duidelijk, eerlijk en ziet duidelijk wat er mis is. Helaas kon hij mij nu niet verder helpen en ben ik in overleg doorgegaan naar de handclinic in amsterdam

Ingrid van der Zande

Deskundigheid duidelijk aanwezig, luisterend oor, fijne controles met echo apparatuur!

Andrea

Ik heb heel goed zorg gehad. De fysiotherapeut luisterde goed en geeft een heel goed behandelingen.

John Schrijer

Vriendelijk, zeer uitgebreid in het geven van info.

Ingrid

Goed advies gekregen. Praktische oefeningen gekregen.

Niederländer

Ik voelde me gestimuleerd om door te gaan. ik kon goed met hem communiceren. de oefeningen hebben me geholpen.