Irma Meijer

Zowel bij de behandeling als bij het sporten, kom ik als client op de 1e plaats en denkt de therapeut met mij mee. Neemt mijn klachten serieus.

José Koblens

Een zeer deskundig fysiotherapeut die mij heel serieus neemt. Geeft goede tips !

P Schellingerhout

De vorige behandelingen hebben duidelijk meer effect gehad dan nu. ( Zeer goed toen) . Ik heb de indruk dat er toen meer tijd en energie in werd gestoken. 8 is min of meer het gemiddelde. Nu was ik...

Ans de Moel

Omdat er steeds goed geluisterd werd en ook samen bespraken

Jan Mollema

Ze kijken naar hoe het gaat en geven aan wat ik moet doen om verbetering te krijgen.

wil voorn

Mijn klacht werd gelijk met een echo bekeken en dat geeft meteen een duidelijk beeld.
Ook na 6 weken rust weer de echo erop en dan kan je zelf ook zien dat het hersteld is.
Samen...

Hans

De betrokkenheid en de deskundigheid in de behandeling maar ook de doorlopend gegeven adviezen om door te gaan en niet te stoppen met het geadviseerde.

Rinus

Door mijn ziekte ga ik motorisch achteruit. Via de therapie wordt geprobeerd de verschillende spiergroepen op sterkte te houden maar ik moet soms ook oefeningen doen (bijvoorbeeld een bal boven mijn...