Elvira offerman

Ze voelde heel goed aan wat belangrijk was om te behandelen

Mathea van Hussen

Hij bespreekt iedere keer met mij wat hij gaat doen en doet de behandeling zeer gepassioneerd.

Naomi

Ik ben door meerdere verschillende fysiotherapeuten behandeld gedurende de afgelopen 8 jaren, maar Claudia is verreweg de meest kundige en door haar behandelingen, oefeningen en adviezen voel ik me... Ik ben door meerdere verschillende fysiotherapeuten behandeld gedurende de afgelopen 8 jaren, maar Claudia is verreweg de meest kundige en door haar behandelingen, oefeningen en adviezen voel ik me stukken beter in mijn dagelijks leven en kan ik minder pijnstillers slikken. Ik ben echt ontzettend blij dat ik haar als fysiotherapeut heb gevonden, omdat ik chronische problematiek heb die niet door iedereen goed kan worden behandeld.

Petra

Prettige sfeer, enige minpunt is dat ik met veel verschillende fysio's te maken heb gehad het afgelopen jaar.

Claudia Bezuijen

Falco is een fantastische energieke en kundige professional met een luisterend oor en begrip voor jou als klant
Prettig om bij hem onder behandeling te zijn (geweest)

Lonki

Ik voel me serieus genomen, Claudia neemt de tijd, en kijkt steeds wat de op dat moment beste behandeling is. Bovendien kan zij ook dry needling en manuele therapie toepassen.

Rein

Goed overleg. verstand van zaken. behulpzaam en een luisterend oor.