Moteq

Moteq Ook benieuwd naar feedback over de webshop Moteq? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company30
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Moteq met 8.8/10. Gebaseerd op 30 ervaringen.
Communicatie
Nazorg

Gerben de Jonge
Gerben de Jonge
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Vanaf het begin tot het einde was er erg goede communicatie. er wordt goed naar je geluisterd!.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super goed contact en een hele mooie baan en carrière mogelijkheid!!.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Eindelijk een detacherings bureau waar ik het gevoel heb dat ze mij ook echt willen helpen!.

Hanno Oudejans

Ik heb met hun hulp een hele mooie werkgever gevonden. .
de door hun aangeboden vacatures sloten erg goed aan op mijn profiel maar ze boden ook vacatures die passen waar je zelf nog niet aan had gedacht. .
maatwerk!!.

J. Brenneisen
J. Brenneisen
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer gedreven en enthousiaste medewerkers.

Martijn

Ik heb nu 1 jaar voor moteq gewerkt..
hierbij is vanaf het voortraject alles duidelijk en helder geweest, er zijn nooit nare verassingen of loze beloften gedaan. .
gezien mijn eigen ervaringen uit het verleden bij verschillende andere typische detacheringsbureau's vind ik dit absoluut het noemen waard..
moteq is open, eerlijk en altijd bereikbaar voor benadering..
het contact met mijn contactpersoon (jorieke) is altijd erg prettig geweest en bij afwezigheid vangen de collega's van moteq je goed op en zijn ze op de hoogte van eventuele actualiteiten rondom jouw detachering..
daarnaast heeft moteq altijd aandacht gehad voor hun personeel en word er ook aan je gedacht met de feestdagen of als er iets te vieren valt..
met behulp van moteq ben ik nu aangenomen bij het bedrijf waar ik gedetacheerd was en dit is vlekkenloos verlopen en ook hier heeft mijn contactpersoon zich ingezet om de situatie voor allen prettig te laten verlopen.

John Brenneisen
John Brenneisen
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Erg geëngageerd en deskundige begeleiding, van begin tot eind.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Presentatie was duidelijk en helder. er zijn dingen toegelicht over een goed cv waar ik tot nu toe niet aan heb gedacht.

Robert de Graaff
Robert de Graaff
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Vriendelijke samenwerking met goed resultaat.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Alles is prima in orde!.

Bedrijfsinformatie

Moteq richt zich op het bemiddelen van (werktuig)bouwkundigen, civieltechnici, elektro- en installatietechnici. Starters én professionals op MBO-, HBO- en WO-niveau zijn bij ons aan het juiste adres voor een vaste of flexibele baan in de techniek. Onze adviseurs kennen de werkgevers in de technische arbeidsmarkt persoonlijk. Daarbij zijn we al sinds 1997 actief. Voor u de garantie dat we de markt tot in de puntjes kennen en de vacatures met de ‘perfect fit’ in portefeuille hebben.
Adres
Prins Bernhardplantsoen 306