Je aankoop wordt beschermd

Product assortiment

Jenny

Enorm leuke artikelen en een perfecte afhandeling van begin tot eind! En nog een leuk kado'tje meegestuurd!!!??

Prima, snelle levering

De snelle levering

Prima snelle en vlekkeloze service

Goeie, toegankelijke site, waarop je snel en overzichtelijk kunt zoeken. Ben in Utrecht in de Zakkendragerssteeg geweest. Erg leuke winkel, vriendelijk. Maar hadden niet de tas waar uiteindelijk...

Goeie site, lage prijs, connectie met ontwikkelingsland dus sympathiek. De tas is een cadeau voor een studente die afstudeert als industrieel ontwerper. Het leek ons prima bij zo'n creatief beroep passen.

Er schiet mij niets te binnen

Overzichtelijke website, duidelijke beschrijving van de producten. Mooie foto's met veel detail.

Aankoop- en verzend informatie alsmede algemene voorwaarden zijn goed te vinden.

Emiel

Helemaal top!

Goede producten, prettige communicatie, zo hoort internet shoppen te gaan, hier kunnen vele grote bedrijven een voorbeeld aan nemen.

geen, ik ben tevreden

Emiel

Zo hoort internet-shoppen te gaan

Duidelijke informatie,duidelijke mailberichten omtrent de aankoop.
super leuke, betaalbare producten!

geen, ik ben erg tevreden

Heldere site, mooie spullen voor een redelijke prijs en nog duurzaam en verantwoord ook.

zie boven en info briefje bij levering product over materiaal, onderhoud etc.

Klein kadootje bij de bestelling is een leuk gebaar, maar vind ik persoonlijk niet nodig. Zit ik met een kleine gadget waar ik niets mee doe. In de prullenbak is natuurlijk geen duurzame oplossing. Moet ik dat ding waar ik niets mee heb aan iemand door gaan geven. Dus extreem gezegd, belast je mij met dat kadootje.

Vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon

De website werkt niet goed. (Bestelmenu).
Ik had gevraagd om een neutrale verpakking omdat het een cadeau betrof. Het was inderdaad leuk en neutraal verpakt maar het zat in een doos waar plakband was gebruikt met de naam van het bedrijf en een zwarte vogel, waardoor het helaas geen verrassing meer was...

Prima. Jullie hebben mooi en duurzame tassen. Ze zijn ook nog eens niet kapot te krijgen. Snelle service en je krijgt wat je koopt.

Een leuke stoere sleutelhanger kado: ik heb drie kinderen met autisme mijn autistische dochter houdt van gladde dingen die fijn in de hand liggen. Dit is iets wat mijn zoontjes nu ook graag willen?