Je aankoop wordt beschermd

Product assortiment

Website gaf problemen: Het verwijderen van een door mij verkeerd gekozen tas in het boodschappenwagentje lukte niet.
De mail van Morethanhip, kwam in mijn spanbox.

Ik werd...

Heel fijn dat er een bedrijf is, die producten aanbiedt die duurzamer zijn. Snelle levering en prettig contact.

Minder 'eisen' aan het wachtwoord stellen. Ik moest nu een wachtwoord kiezen wat anders was dan dat ik meestal bij webwinkels kan gebruiken. Hierdoor bestel ik de volgende keer misschien minder makkelijk omdat ik dan mijn wachtwoord niet meer weet en dit opnieuw moet aanvragen.

Keurige site, helder overzichtelijk. Snelle levering en voorzien van alle nodige informatie.

Verzorgde website, snelle levering

Duidelijke website met goede beschrijving van het artikel en de makelij

Positief!

-duidelijkheid
-uitgebreide informatie

LEUKE PRODUCTEN DIE OPVALLEN DOOR MATERIAALGEBRUIK, SNEL GELEVERD

NEE

Verleene Ch

Ik ben zeer tevreden over mijn aangekocht artikel, prijs, kwaliteit. Zeer tevreden over de snelheid van de levering en de verpakking. ik zal zeker nog aankopen doen bij jullie. Super

verhouding : prijs - kwaliteit en de snelheid van levering. Klantvriendelijkheid sterk omdat de levering en kwaliteit prima zijn.

doe zo verder, dank je wel

Topservice en topkwaliteit product!

met oog voor het milieu

nee

Van Cutsem Mie

Ik vind hier mooie spulletjes

Kwaliteitsvolle produkten

Er staat genoteerd "voor 17u besteld (werkdag) zelfde dag nog verzonden"
Misschien noteren dat dit niet betekent dat je het dezelfde dag ontvangt (zeker niet voor België)
Is pas 2 dagen nadien aangekomen

Ik had een tas besteld en dacht dat ik kosteloos retour kon sturen. Bleek uiteindelijk 6,95 te kosten. Vond ik niet duidelijk op de website staan.

Duidelijker maken dat retourkosten voor eigen rekening zijn