Product assortiment

Mijn eerste kennismaking met More Than Hip na het bekijken van "Genaaid" op tv. Het kopen van een duurzaam product geeft meer voldoening.

Goede webshop en handige toelichting in de verpakking.

Supergoed, was verbaasd over hoe goed ze proactief reageerden!

Ze hadden het grijze tasje niet op voorraad en wisten dat de armband in zeegroen was besteld, dus hebben ze de gok genomen en ook het zeegroene tasje opgestuurd. Nog voordat ik had geantwoord op hun vraag was het al verstuurd, zodat alles nog mooi op tijd voor Sinterklaas binnen was. Als ze hadden gewacht op mijn antwoord was het te laat geweest. Goed nagedacht van hen!

Geen, erg tevreden.

Prachtige producten. Snelle levering. Aardige klantenservice.

Ik vind het concept mooi en de producten ook. Aangeschafte product is van goede kwaliteit en als verwacht.

Geweldig snelle communicatie en prettig.

Mary Vonk

Enig tasje gekocht ! Per ongeluk twee keer heb er een teruggestuurd en hoop het bedrag gauw weervoorspellers mijn rekening te krijgen! Het tasje is super!!!!

Nog niet is ingepakt voor st nic

Reactie MoreThanHip.nl:

Beste mevrouw Vonk,
Hartelijk dank voor uw beoordeling!
We hebben uw retour gisteren ontvangen en ook meteen weer aan u terug betaald en u hierover een berichtje gestuurd. Wanneer u had gewild dat we het bestelde tasje als sinterklaas cadeau hadden ingepakt, had u dit kunnen aangeven bij de opmerkingen. Dan hadden we het heel graag (gratis) voor u ingepakt :-)
We hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Hartelijke groet, Team MoreThanHip

steunen een goed doel, mooie spullen en duidelijke website.

Emmy

Makkelijk te bestellen, snelle keurige levering.

Mooie produkten en bij levering keurige bijsluiter mbt wasvoorschriften van artikel.

Geen verbeterpunten

Niets dan goeds

Duurzaam

Bo

Prima, duidelijk, netjes, goed verpakt, Fijn dat er rekening gehoud n wordt met het milieu

Orginele producten

Bestellen via site lukte niet, vervolgens telefonisch besteld maar verkeerde betaallink gemaild gekregen (ideal ipv visa). Opnieuw gebeld en correcte betaallink ontvangen. Zeer vriendelijk aan de...

Goede prijsstelling, behulpzame klantendienst, correcte levering

Bestellen via site was niet mogelijk, bleef hangen op de bestelpagina terwijl ik alles had ingevuld, probleem bleek bekend te zijn