Mooze

Klantenservice
Bestel gemak
Informatie over het verloop van de order

ISLAND LIVING

Bedankt voor de 10! Daar zijn wij heel blij mee. Hartelijke groet, Kyra

Tim

Zeer goede website, goede service, weinig op aan te merken

Reactie Mooze:

Beste Tim, bedankt voor jouw review! Heel leuk om te horen. Hartelijke groet, Kyra

Heel fijn! Persoonlijk contact, bestanden worden drukklaar gemaakt door medewerkers aangezien ze alleen als pdf aangeleverd kunnen worden *nadeel hieraan is dat je niet snel zelf nieuwe ontwerpen...

Reactie Mooze:

Bedankt voor jouw review! De feedback nemen we zeker mee, we zijn hier al mee bezig en hopen dit snel (online) te kunnen aanbieden. Hartelijke groet, Kyra

De ontvangen doos waarin de proefdruk zat vond ik over de top. Blijkbaar had de proefdruk voordeliger kunnen worden uitgevoerd (bijv. in een kartonnen envelop).

Overigens zijn...

Reactie Mooze:

Hartelijk dank voor jouw review. Wij vinden het belangrijk om elke klant een mooie beleving mee te geven. Daarom krijg je ook een mooi pakket. Dit is iets wat bij de mooze beleving hoort. Hartelijke groet, Kyra

Goed! De kaarten waren van mooie kwaliteit. Na een misprint kreeg ik kostenloos de kaarten opnieuw toegestuurd, en de klantenservice was heel vriendelijk. De oorzaak van de misprint was dat de...

Reactie Mooze:

Hartelijk dank voor jouw review. Nogmaals excuses voor de misprint. Gelukkig is het opgelost en heb je de nieuwe kaarten snel binnen gekregen. Nog een fijne dag! ^ Kyra

Via Google

Reactie Mooze:

Bedankt voor jouw review. Mocht je nog aanvullende opmerkingen of vragen hebben, dan horen we dat graag; 085-0438038. Alvast een fijne avond. ^ Kyra

peter

Is goed maar een voorbeeld van de drukkwaliteit zou wel fijn zijn. Verder is de website soms beetje buggie als je het plaatje in de site laadt.

Reactie Mooze:

Beste Peter, bedankt voor jouw review! Ik neem de feedback intern mee. Nog een fijne dag toegewenst! ^ Kyra

B.

Eerlijk de beste die we ooit zijn tegengekomen . Wat een prachtig verzorgd pakket die we binnen kregen.
Ik zal zeer zeker positief jullie naam aan iedereen doorgeven.

Reactie Mooze:

WAUW wat een mooie review. Daar worden we heel blij van! Heel erg bedankt en nog een fijne dag. ^ Kyra

Top

Hartelijk dank voor de goede review. Graag tot een volgende keer! ^ Kyra

Reactie Mooze:

Bedankt voor de goede review, daar zijn we onwijs blij mee. Alvast een fijne avond. ^ Kyra