Mooze

Klantenservice
Bestel gemak
Informatie over het verloop van de order

Sean

Er werd vriendelijk en vlot omgegaan met mijn order die erg last minute was en in plaats van zoals je bij sommige bedrijven eerder een antwoord van verwacht' Ja sorry ik kan u niet helpen dit is hoe...

Beste Sean, bedankt voor jouw goede review! Hartelijke groet, Kyra

Josine

Ik vond het super, mooie kaartjes, gemakkelijk te maken, mooi afgeleverd. Echt heel erg tevreden.

Reactie Mooze:

Beste Josine, bedankt voor jouw mooie review! Dat vinden we heel leuk om te lezen. Hartelijke groet, Kyra

A. Bömers

De ontvangen folder viel niet alleen qua maat (eigen verantwoordelijkheid), maar ook qua kleurstelling tegen.

Reactie Mooze:

Goedemiddag, vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over uw ontvangen proefdruk. Helaas zien we hierover geen eerder (mail)contact terug en hebben we dit niet eerder kunnen oplossen. Uw PDF was in RGB kleuren opgemaakt en wij drukken altijd Full Color. Het bestand was automatisch overgezet naar Full Color en hierdoor is waarschijnlijk het kleurverschil ontstaan. Is het mogelijk om dit bestand alsnog in Full Color aan te leveren? Dan herdrukken we deze kosteloos. We horen het graag, u kunt ons bereiken via 085 043 8038. Hartelijke groet, Kyra

Ik vind mooze een hele prettige site, werkt makkelijk en de kwaliteit is erg goed! Zeker een aanrader.

Reactie Mooze:

Beste Stephanie, bedankt voor jouw goede review! Fijn weekend alvast. Hartelijke groet, Kyra

Voor het eerst via internet drukwerk besteld en vond dit een prima ervaring. Moest wel hulp inschakelen en werd heel prettig geholpen door een aardige en kundige dame. Bestelling iseerder geleverd...

Reactie Mooze:

Bedankt voor jouw review. Fijn om te horen dat je goed bent geholpen door mijn collega en dat de order nog eerder is geleverd! Fijn weekend alvast. Hartelijke groet, Kyra

Ik werd door mooze benaderd omdat het eindresultaat waarschijnlijk niet scherp genoeg zou zijn, er wordt dus niet zo maar wat afgedrukt. Afdruk op pvc, zeer mooi eindresultaat en zeer goed...

Reactie Mooze:

Wauw, bedankt voor de 10! Heel fijn om te horen. Alvast een fijn weekend! Hartelijke groet, Kyra

Gj

Snelle voordelige webshop

Reactie Mooze:

Hartelijk dank voor jouw review. Alvast een fijn weekend! Vriendelijke groet, Kyra

Mooie site

Reactie Mooze:

Beste Kevin, bedankt voor jouw goede review! Top om te horen. Fijn weekend alvast! Hartelijke groet, Kyra

ISLAND LIVING

Bedankt voor de 10! Daar zijn wij heel blij mee. Hartelijke groet, Kyra

Tim

Zeer goede website, goede service, weinig op aan te merken

Reactie Mooze:

Beste Tim, bedankt voor jouw review! Heel leuk om te horen. Hartelijke groet, Kyra