Johan

Prachtige producten en een geweldige service. Het was een genot om het pakketje open te maken, heeloooe verpakt met een prachtig kaartje erbij

Mooie cadeautjes besteld, ditmaal voor kerst.

Snelle levering, persoonlijk en prachtig ingepakt.

Dierckx koen

Wij hebben juni ll de winkel ontdekt tijdens onze vakantie in Zeeland. Wat een mooie (h)eerlijke collectie en zo'n warm onthaal zonder opdringerigheid. We hebben lakens, zeep en kleding gekocht en...

Zoveel heerlijke producten in een zalige winkel waar het een plezier is om rond te neuzelen, vriendelijk onthaal, goede informatie wanneer je erom vraagt. Geen lastige verkooppraatjes rond je oren, lekker op je gemak alles kunnen bekijken, gewoonweg de tijd kunnen nemen en daarbovenop de kwaliteit van de producten. Een beetje luilekkerland voor ons ....... smaakt echt naar een volgend bezoek.

Dierckx Koen

SUPER BEDRIJF over heel de lijn, heerlijk (bijna verslavend) bedlinnen, (h)eerlijke kledij, super sympathiek onthaal in de winkel en prima afhandeling van bestelling in de webwinkel.

Goed!

persoonlijke aanpak. met liefde.

Anna

Heel goed verzorgd en goede setvice

Alles prachtig verpakt. Het is echt een cadeautje

a maccreanor

Bestelling meerdere linnen lakens, fraaie kwaliteit, perfecte service, persoonlijk contact

perfecte service, persoonlijk contact

Mooi product, snelle levering

Heel mooi en persoonlijk verpakt,

Alma

Superleuk!

Snelle levering, mooie verpakkingen en duurzame merken!

Mooie winkel met producten van kwaliteit.

Vriendelijke en snelle service.