Ans Warmerdam

Helemaal verrast door Moois en Meer met prachtig verpakte pakket, heel lief met het schelpje!
Wel balen dat mijn tekkel Agness het linnen stofje van de slopen zó lekker vond dat hij er een gat...

Snelle levering en verrassend verpakt met een persoonlijk handgeschreven kaartje!,

Paoka Freling

Snelle levering, goede service, met zorg verpakt en met persoonlijke note! Voor herhaling vatbaar!

Ik had een tafelloper besteld, deze was helaas niet meer op vooraad. Ik werd keurig gebeld met het aanbod een alternatief op te sturen. Ik kreeg hier foto’s van en ik ben op het aanbod ingegaan .

Goede communicatie.
Leuk verpakt.

Patricia

Snelle levering en keurig netjes en veilig verpakt.
Met een persoonlijk kaartje erbij, is altijd fijn.

Persoonlijker door het handgeschreven kasrtje

Ellen Boekhorst

Zeer snelle levering . En zo mooiiii ingepakt....echt een kadootje. Net de slaapkamer opgeknapt en dit overtrek maak het sfeertje helemaal af. Super blij ermee.

Een persoonlijk kaartje , erg leuk !

T van Hemel

War een prachtig mooie en kwalitatief goede aankoop met een super service

Snelle service
Smaakvol en met liefde ingepakt

Els Bothe

Zeer tevreden

Online shoppen duidelijk

Els Bothe

Hi met els,super mooi linnen sloop en hoeslaken gekocht, wel duur maar het is het waart. Vanavond ga ik er van genieten ik kan miet wachten, en hoe het is ingepakt was echt een kadootje voor mezelf...

Gewoon te gek heel bijzonder hoe ze met het product omgaan,is met liefde ingepakt,dat is een kado opzicht.

Wat besteld via internet in het weekend en dat is netjes dinsdag bezorgd.

Snelle levering.
Leuk verpakt verzonden.