Je aankoop wordt beschermd

Marc

Perfect!

Hi Marc! Bedankt voor je leuke review! ^Roos

José

Mooie kwaliteit sokken. Keurig op tijd bezorgd. Mooi verpakt met een persoonlijke noot. Dat laatste maakt je extra blij.

Reactie MoodSocks:

Hoi José, dankjewel voor je review. Fijn dat de verpakking en persoonlijke noot in de smaak vielen :) Fijne dag! ^Roos

E. Nugter

Had op verkeerde manier vetaling gedaan zodat het kanger zou duren voordat ik de bestelling zou krijgen maar na een telefoontje en een hoop vertrouwen kreeg ik de bestelling toch eerder toegestuurd.

Reactie MoodSocks:

Hi! Bedankt voor je leuke review. Mocht je nog tips hebben om van die 8 een 10 te maken de volgende keer, horen we het graag! ^Roos

van Dodewaard

Prima!

Ik geeft nooit een 10

Reactie MoodSocks:

Hi! Bedankt voor je review. Hopelijk kunnen we je ergens in de toekomst toch nog zo inspireren/verrassen dat je een 10 overweegt :) ^Roos

Cristel Teiwes-Croese

Makkelijk, snel , superleuke sokken en persoonlijke berichtje op de bon, echt super!

niets

Hi Cristel! Dankjewel voor je review. Fijn dat je tevreden bent! ^Roos

Arina Nederveen

Uitstekend !!!

Hi Arina! Bedankt voor je leuke review! ^Roos

River van trigt

Nadat er een fout is gemaakt in de bezorging ben ik snel en goed geholpen en heb ik mijn geld terug gekregen. De manier waarop hiermee op werd gegaan was erg fijn

Reactie MoodSocks:

Hi River, bedankt voor het contact met onze klantenservice! Ondanks dat we het liefst hadden gehad dat je pakketje niet verdwenen was bij PostNL, ben ik blij dat we het zo hebben kunnen oplossen. Dankjewel en een fijn weekend, ^Roos

Julia

Super goed en direct de volgende dag in huis!

Ik vind dat er niks verbeterd hoeft te worden! 10/10 punten

Trea

Heb voor de eerste keer sokken hier besteld. Ben er erg tevreden over.
Mooie kwaliteit en goede pasvorm

Kunt u aangeven wat onze verbeterpunten zijn?

Ik zou het niet weten ben erg tevreden.