Sarah

Zeer positief, alles naar wens, mooie, elegante bedels ontvangen

Saskia

Mooie producten, snelle levering.

Goed, goeie feedback nadat het sieraad niet op voorraad bleek. De geboden oplossingen waren zeer goed.

Ik heb mijn pakje nog steeds niet ontvangen wat zeer spijtig is want gisteren werden er pakjes uitgedeeld en ik had het mijne niet en kon dus niets geven. Stel jezelf in deze situatie en dan weet... Ik heb mijn pakje nog steeds niet ontvangen wat zeer spijtig is want gisteren werden er pakjes uitgedeeld en ik had het mijne niet en kon dus niets geven. Stel jezelf in deze situatie en dan weet je dat dit allesbehalve fijn is
het pakje is met vertraging aangekomen en ik kan het dan alsnog pet nieuwjaar geven in plaats van Kerstmis

Niet goed, bestellen ging vlot maar op site beloofde men dag erna levering. Ondertussen zijn we week verder, is Kerstavond al voorbij en konden wij niet het gewenste cadeautje overhandigen gezien... Niet goed, bestellen ging vlot maar op site beloofde men dag erna levering. Ondertussen zijn we week verder, is Kerstavond al voorbij en konden wij niet het gewenste cadeautje overhandigen gezien dit NOG STEEDS NIET geleverd is.

Jan van der Born

Uitstekende service, snelle levering.

Damian van lieverloo

Fijn snelle verzending

Goed maar niet degene die ik wou bestellen