Sietske Dijkstra-Holwerda

Leuke site en betaalbaar achteraf mijn grote fout de kwaliteit is slecht,ik koop nooit weer bij mooiesieraden.nl ook geen respons voor een goede oplossing nadat ik een review heb geplaatst.

Holwerda

Ik zocht een paar doorbellen van unicorn voor mijn kleindochters 5 en 7 jaar het zag en mooi en betaalbaar uit op de site dus 2 paar besteld ze waren helemaal verbogen toen ze bezord werden , wat... Ik zocht een paar doorbellen van unicorn voor mijn kleindochters 5 en 7 jaar het zag en mooi en betaalbaar uit op de site dus 2 paar besteld ze waren helemaal verbogen toen ze bezord werden , wat met niet verbaasde ze zaten in een envelop met noppen bescherm plastic als brievenpost bezorgd maar in deze tijd met kerst zijn er natuulijk heel veel kaarten ,pakjes etc en die worden niet zachthandig behandeld ,ik heb gebeld naar mooiesieraden.nl zij zeiden dat dit veel voorkomt maar even rechtbuigen ok hebben we ook gedaan maar de kwaliteit valt erg tegen dun ,scherp de hang oorbellen haaken overal aan vast wat erg vervelend is,mijn andere kleindochter is al 2 x het dopje achter haar oor kwijt geraakt waardoor ze nu dus haar oorbel kwijt is,ik koop dus niet weer sieraden bij mooiesieraden.nl

Sien houwaart Houwaart

Top blyf mooi verkleurt niet

Anne-Andrea

Toen ik een vraag stelde, kreeg ik een zeer snelle en volledige reactie 👍

Wiep Oosting Elzinga

Ik heb nog telefonisch contact gehad en trof een super vriendelijke en behulpzame dame aan. Dat vond ik fijn.

Annelies Brink

Ik zag een mooi kokopelli hanger. Daarvan zijn oorbellen gemaakt. Super mooi product geworden. Ik ben er heel blij mee.

anoniem

Groot assortiment met hippe sieraden.

Leuke prijs, goede producten

Leverbaar en precies de kleur die ik wilde 😊