Anneke

Betaalbaar. Oorknopjes besteld maar kreeg de verkeerde toegestuurd.
Na een telefoontjes mocht ik de verkeerde houden en kreeg de goede toegestuurd.
Super goede service. Dankjewel !

Holwerda

Ik zocht een paar doorbellen van unicorn voor mijn kleindochters 5 en 7 jaar het zag en mooi en betaalbaar uit op de site dus 2 paar besteld ze waren helemaal verbogen toen ze bezord werden , wat... Ik zocht een paar doorbellen van unicorn voor mijn kleindochters 5 en 7 jaar het zag en mooi en betaalbaar uit op de site dus 2 paar besteld ze waren helemaal verbogen toen ze bezord werden , wat met niet verbaasde ze zaten in een envelop met noppen bescherm plastic als brievenpost bezorgd maar in deze tijd met kerst zijn er natuulijk heel veel kaarten ,pakjes etc en die worden niet zachthandig behandeld ,ik heb gebeld naar mooiesieraden.nl zij zeiden dat dit veel voorkomt maar even rechtbuigen ok hebben we ook gedaan maar de kwaliteit valt erg tegen dun ,scherp de hang oorbellen haaken overal aan vast wat erg vervelend is,mijn andere kleindochter is al 2 x het dopje achter haar oor kwijt geraakt waardoor ze nu dus haar oorbel kwijt is,ik koop dus niet weer sieraden bij mooiesieraden.nl

Reactie Mooiesieraden.nl:

Hallo Sietske,
Hallo Sietske,
Wat jammer dat je deze review schrijft, we zien inderdaad dat je ons gecontacteerd hebt. Echter wist je toe nog niet wat je ging doen met de oorbellen en of je ze terug wilde sturen of niet. Je zou ons dit via mail nog laten weten, helaas hebben we nooit een mail van jou ontvangen dus hebben we ook geen klantenservice kunnen leveren. We staan juist bekend om onze goede klantenservice en zoeken graag altijd naar een oplossing met de klant als deze ons contacteert.

Sien houwaart Houwaart

Top blyf mooi verkleurt niet

Anne-Andrea

Toen ik een vraag stelde, kreeg ik een zeer snelle en volledige reactie 👍

Wiep Oosting Elzinga

Ik heb nog telefonisch contact gehad en trof een super vriendelijke en behulpzame dame aan. Dat vond ik fijn.

Annelies Brink

Ik zag een mooi kokopelli hanger. Daarvan zijn oorbellen gemaakt. Super mooi product geworden. Ik ben er heel blij mee.

Groot assortiment met hippe sieraden.

Leuke prijs, goede producten

Leverbaar en precies de kleur die ik wilde 😊