8.5/10
8.5/10

Ontevreden klant

Ik wacht nog steeds op mijn bestelling van een maand geleden. Op mails wordt niet gereageerd. Dit is oplichting !

Eric

Snel geleverd en een mooi product ontvangen

Goede service want kreeg na het scheuren van de sticker direct een nieuwe toegestuurd!

Service

Grote keuze uit leuke muustickers. De levering verliep prima en het artikel was goed verpakt. Ik vind de stickers mooi en van goede kwaliteit. Ik ben er blij mee!

N. Bank

Sticker besteld

groot assortiment

Nel Doting

Goed geholpen

Snelheid

Oldenhof

Over het algemeen ben ik neutraal over dit bedrijf. Er stond op de website "voor 17.00 uur besteld, volgende dag in huis", de levering duurde overigens iets langer, maar geen probleem.
De...

Duidelijke informatie, praktische mailtjes.

De prijs Is erg hoog.

Reactie MooieMuurstickers.nl:

Bedankt voor uw reactie. Vervelend om te horen dat de levering langer op zich heeft laten wachten. De bestelling is tijdig afgeleverd bij POSTNL en wij zagen dat de bestelling inderdaad later geleverd is. Jammer om te horen dat u niet tevreden bent over de prijs-kwaliteit. Kunnen we hierin nog iets voor u betekenen?

Via Internet de muurstickers gekocht . De volgende dag waren ze al binnen prima staat

Toen ik de bestelling niet gied had afgerond milde get bedrijf of ze Hulp konden biefen

Hitske Okkema

Tekst muursticker besteld via de webshop

Prima website, duidelijk bestelproces

een chat om direct te communiceren

Michelle

3 muurstickers besteld voor onze woonkamer