7.4/10
7.6/10

Mary

Ik heb november 2021 een muursticker besteld en tot nu toe niks ontvangen (2022). Zij beweren dat door COVID een vertraging is met het bezorgen omdat het vanuit China komt. Ik vind dat zij dit moet... Ik heb november 2021 een muursticker besteld en tot nu toe niks ontvangen (2022). Zij beweren dat door COVID een vertraging is met het bezorgen omdat het vanuit China komt. Ik vind dat zij dit moet vermelden dat het vanuit China komt. NOOIT MEER hier bestellen. Ze zijn oplichters, ik kan wel fluiten naar mijn geld.

Vaker contact nemen met de klant over zijn bestelling.

Beste Mary,
Onze stickers komen altijd direct van onze magazijn. Heeft u een order nummer voor ons?

Van Wemmel

Geen reactie op mails! Bestelling niet ontvangen maar wel betaald !

Reageren op mails !

Reactie MooieMuurstickers.nl:

Beste van Wemmel, door een technisch probleem in ons systeem is er wat fout gegaan. Wij zien inderdaad dat u ons op 16 juli een mail heeft gestuurd. Wij zijn hard bezig geweest om het probleem te... Beste van Wemmel, door een technisch probleem in ons systeem is er wat fout gegaan. Wij zien inderdaad dat u ons op 16 juli een mail heeft gestuurd. Wij zijn hard bezig geweest om het probleem te onderzoeken en op te lossen. Hierop hebben wij ook vandaag 17 juli een antwoord gegeven. Wij vragen dan ook van u om een verwerkingstijd en reactie op de mail van een werkdag aan te houden. Wij zien niet dat wij u ergens te kort op hebben gedaan. Daad werkelijk een mail terug gestuurd en de order netjes na een technische probleem verzonden.

Mary

Ik heb het idee dat ik ben opgelicht. vandaag een bestelling gedaan maar krijg geen bevestigingsmail en op de website is mijn orde 'expired' terwijl er wel een afschrijving is gedaan!! ik heb een... Ik heb het idee dat ik ben opgelicht. vandaag een bestelling gedaan maar krijg geen bevestigingsmail en op de website is mijn orde 'expired' terwijl er wel een afschrijving is gedaan!! ik heb een mail gestuurd maar ook daar word niet op gereageerd. Vervolgens heb ik het rekening nummer opgezocht en lees ik dat mensen met hetzelfde rekeningnummer zijn opgelicht!!! schandalig! als ik een van deze dagen niks hoor dan doe ik een aangifte bij de politie!

zie beschrijving

Reactie MooieMuurstickers.nl:

Beste Mary, wat vervelend om te horen. Wij vragen ons af onder welke naam u de bestelling heeft geplaatst. Wat voor product u heeft gekocht en het bestelnummer. En naar welk mail adres een mail is... Beste Mary, wat vervelend om te horen. Wij vragen ons af onder welke naam u de bestelling heeft geplaatst. Wat voor product u heeft gekocht en het bestelnummer. En naar welk mail adres een mail is gestuurd wij hebben namelijk niks ontvangen van u ? Wij zien dit soort problemen nooit bij ons voor komen en vinden het ook raar dat dit dan is gebeurd. Wij willen dan ook een manier vinden om u te helpen. Wij horen graag van u !

Goede service! Ze hebben met me meegedacht bij het aankleden van de kamer van mijn zoon.

Sympathieke medewerkers

Heb ik niet.

Frank

Heel negatief! Sturen me verkeerd item. Reageren niet op mails noch op telefoon. Absoluut af te raden!

Geen!

Klantenservice!!

Beste Frank,
Beste Frank,
Wij vinden het zeer jammer dat u zich ongehoord voelt. Het is nooit onze bedoeling geweest om dit gevoel bij u te wekken, onze excuses daarvoor. In onze beleving hebben wij u echter te woord gestaan via de mail. Dat kwam tot uiting van 28/29 november en 4 dec. Onze laatste mail heeft u ook onbeantwoord gelaten. Waardoor u ons niet in de gelegenheid heeft gebracht om u verder te kunnen helpen.
Los van deze feedback zouden wij dat nog steeds graag willen doen. En vragen u daarom om als nog ons te laten weten wat de status nu is, zodat wij eventueel uw kosten kunnen vergoeden.

L. de Groot

Muursticker besteld op 6 januari, sticker was op voorraad stond op de site. Tot op heden heb ik nog niets ontvangen. Er wordt niet op mijn mails gereageerd. Het telefoonnummer van de site heb ook... Muursticker besteld op 6 januari, sticker was op voorraad stond op de site. Tot op heden heb ik nog niets ontvangen. Er wordt niet op mijn mails gereageerd. Het telefoonnummer van de site heb ook meerdere malen gebeld en ook de vociemail ingesproken, maar tot op heden nog geen reactie. Super slechte service. Heb in ieder geval het fatsoen om te reageren en te zoeken naar een oplossing.

Nee zeker niet.

Reageer op de mail en/of telefoon en kom met een oplossing.

L. de Groot

Op basis van het aanbod en de recensies heb ik een bestelling geplaatst op 06-01-2019. Helaas heb ik tot op heden nog niets ontvangen en wordt er ook niet gereageerd op herhaalde emailverzoeken en... Op basis van het aanbod en de recensies heb ik een bestelling geplaatst op 06-01-2019. Helaas heb ik tot op heden nog niets ontvangen en wordt er ook niet gereageerd op herhaalde emailverzoeken en ingesproken voicemails om contact met mij op te nemen. Ik overweeg om aangifte te doen. Dat van die snelle levering en klantvriendelijkheid herken ik in ieder geval niet terug. Ik zou niemand aanraden om hier een bestelling te doen.

Ilonka Oussoren

Geen positieve ervaring. Sticker besteld
Geen positieve ervaring. Sticker besteld
Niet geleverd was niet meer te leveren. Okee dat kan. Belooft aankoop bedrag te retourneren. Tot op heden niks ontvangen. Gebeld gemaild. Geen reactie niks terug. Dus mijn ervaring is negatief

Contact opnemen met je klanten die mailen bellen of wat dan ook. Slechte service

Ontevreden klant

Ik wacht nog steeds op mijn bestelling van een maand geleden. Op mails wordt niet gereageerd. Dit is oplichting !

Eric

Snel geleverd en een mooi product ontvangen