7.4/10
7.6/10

Sandra Ursem

Slecht

Op mail reageren en beter telefonisch bereikbaar zijn

Rutger

Muursticker besteld; bezorging pas een week later, en met de verkeerde muursticker. Vervolgens meerdere keren gemaild, nooit een reactie ontvangen.

Bezorg de juiste bestelling, en reageer op mails.

Robbert Winkel

31 mei 2023 een bestelling gedaan en via ideal betaald.. Tot op heden nog niks ontvangen. Gebeld met de klantenservice op het 020-nummer, daar kreeg ik een vaag verhaal dat zij de webshop niet meer... 31 mei 2023 een bestelling gedaan en via ideal betaald.. Tot op heden nog niks ontvangen. Gebeld met de klantenservice op het 020-nummer, daar kreeg ik een vaag verhaal dat zij de webshop niet meer beheren en ik niet de enige ben met deze vraag. Dat er door een migratie orders niet zijn doorgekomen. Maar een email gestuurd naar het mailadres uit de bevestiging in de hoop dat ik verder kom. Gezien de eerdere recensies heb ik daar weinig vertrouwen in.

levertijd, communicatie, eerlijkheid

Ab

Oplichters

10/4 een bestelling gedaan echter nog steeds niks geleverd. Al 2x een mail gestuurd, maar geen reactie!! Wat een slecht bedrijf/oplichters

Helmie

2 mails gestuurd 1 chatbericht op Facebook maar ze reageren nergens op

Beantwoord de mail

Joyce

SLECHt

Als je zegt dat je snel levert, verwachten mensen echt binnen een week iets te ontvangen. Misschien handig om te beschrijven wat jullie zelf snel vinden? En als je niet wilt reageren op telefoontjes... Als je zegt dat je snel levert, verwachten mensen echt binnen een week iets te ontvangen. Misschien handig om te beschrijven wat jullie zelf snel vinden? En als je niet wilt reageren op telefoontjes en mail; zou ik de contactgegevens verwijderen van de website.

Erwin

Hopeloos. Stickers laten los, mails worden niet beantwoord en telefoon wordt vrijwel niet opgenomen

Mensen aan het lijntje houden

Doek dit bedrijf maar op.

Beste Erwin,
U heeft een bestelling geplaatst in November 2022. We hebben u in januari 4x aan de telefoon gesproken. We hebben u ook een extra sticker opgestuurd.
We schrikken ervan dat u...
Beste Erwin,
We schrikken ervan dat u insinueert dat u ons niet kon contacteren en dat we niet ons best hebben gedaan voor u.
We zijn juist zeer coolant geweest om u 3 maanden na bestelling een 2e sticker op te sturen.

Evy

NIETS ONTVANGEN!!GEEN REACTIE.GICTIEF BEDRYF?!

Leveren,reageren of geld terugstorten

Beste meneer, mevrouw,
Helaas hebben we geen order kunnen vinden met uw e-mailadres. Heeft u een order nummer voor ons?

Maaike

Waarschijnlijk oplichters

Nvt

Communicatie beter en overeenkomst nakomen

Beste Maaike,
Waarom denkt u dat?

Hermens

Muurstickers laten al vrij snel los van de muur ondanks dat het een gladde muur is. Een andere sticker van een andere leverancier blijft wel goed zitten.

Reageer op de mail en zorg dat er een bevestigingsmail gestuurd wordt.