8.5/10

Heel goed, snelle en vriendelijke klantenservice
\

Goede ervaring, snel geleverd

Nee, is prima

Gerdy

Artikel voldoet aan de verwachting. Snelle levering.

Het product kwam niet helemaal overeen met de productbeschrijving; fietstassen met zij en voorvakken, de voorvakken ontbraken. Hier heb ik over gebeld en de meneer gaf aan dat ik de eerste was die... Het product kwam niet helemaal overeen met de productbeschrijving; fietstassen met zij en voorvakken, de voorvakken ontbraken. Hier heb ik over gebeld en de meneer gaf aan dat ik de eerste was die dit meldde en hij het had nagekeken en dat het klopt. Dat ik de tas evt. terug kan sturen maar dat de beschreven versie op de site niet meer gemaakt wordt. Ik heb besloten de tas te houden.

snelle levering

zorgen dat de omschrijving van het product klopt met dat wat werkelijk geleverd wordt.

Martine

Fietstas gekocht via de website, eentje die ook als normale tas goed te gebruiken is.

Prijs kwaliteit verhouding is in orde. Was er snel, tas ziet er prima uit.

Lichtelijk storende website, niet handig ingericht, gebruiksgemak kan verhoogd en vindbaarheid op Google ook, puur door wat meer in je invisible webtext te zetten.

Dina

Dubbele fietstas besteld. Die werd geleverd met 1 in plaats van 2 bodemplaten. Snel nageleverd.

Zeer vlot geleverd.

Ik zou het prettig vinden als ik een reactie via de mail krijg als ik vraag om een nalevering. Dan weet ik dat het gebeurt en kan het uit mijn hoofd.

Gerard

Prima, product geleverd volgens afspraak

Levering volgens afspraak

Geen, prima zo