Sandra Ruhe

Top service en zonder zorgen onderweg

Rian Hendriks

Mooi heeft reeds meerdere reizen voor ons samengesteld naar volle tevredenheid. Geweldige locaties, alles perfect geregeld en alles af te stemmen naar wat wij willen! Zowel reizen alleen met ons... Mooi heeft reeds meerdere reizen voor ons samengesteld naar volle tevredenheid. Geweldige locaties, alles perfect geregeld en alles af te stemmen naar wat wij willen! Zowel reizen alleen met ons gezin als met meerdere gezinnen, alles is mogelijk. Ze denken mee, plannen alles perfect en geven ook veel zinvol advies.

Een rondreis door de Westkaap Zuid-Afrika om nooit te vergeten! Alles even goed verzorgd door Mooi Vakanties: vlucht, autohuur en natuurlijk lodges waar je zelf nooit aan zou denken. Het is ons zo... Een rondreis door de Westkaap Zuid-Afrika om nooit te vergeten! Alles even goed verzorgd door Mooi Vakanties: vlucht, autohuur en natuurlijk lodges waar je zelf nooit aan zou denken. Het is ons zo goed bevallen dat we komende november een tweede reis door Zuid-Afrika gaan maken. Natuurlijk geregeld door Mooi Vakanties.

Gerard

Wij zijn nu 3 X met mooivakanties op reis geweest en elke keer was het een fantastische ervaring

Yvonne

Topservice, ook op afstand als er iets is tijdens de reis. Maatwerk, er wordt echt gekeken wat bij je past. Al vele mooie reizen van hen gemaakt!

Ron

Prachtige bestemmingen, snelle dienstverlening, geduldig in het vervullen van maatwerk wensen.

Wij zijn met onze familie twee keer op vakantie geweest via Mooi. 1 x naar Bali en 1x naar Sri Lanka. Beide vakanties hebben onze verwachtingen overtroffen. De dames van Mooi luisteren vooraf goed... Wij zijn met onze familie twee keer op vakantie geweest via Mooi. 1 x naar Bali en 1x naar Sri Lanka. Beide vakanties hebben onze verwachtingen overtroffen. De dames van Mooi luisteren vooraf goed naar onze persoonlijke wensen en komen snel met deskundig en eerlijk advies. De briefing vooraf is goed en de locaties hebben ook daadwerkelijk het kwaliteit niveau wat beloofd wordt. Wij kunnen Mooi dan ook van harte aanbevelen. Groet Laura en Marien uit Hilversum

2x met mooi vakantie op reis geweest, zowel onze honeymoon als ook een rondreis dooe noord Argentinië en rio de janeiro. Beide reizen waren geweldig, tot in de puntjes organisiert en alles naar onze... 2x met mooi vakantie op reis geweest, zowel onze honeymoon als ook een rondreis dooe noord Argentinië en rio de janeiro. Beide reizen waren geweldig, tot in de puntjes organisiert en alles naar onze wensen aangepast. Alleen maar lof!

Henriette Hoogstad

Snel, accuraat en de echt leuke en mooie accomodaties dat is Mooi Vakanties in een paar woorden. We zijn nu een paar keer met Mooi op stap geweest en zeer tevreden!