Verpakking

Anna

Het is alsof je een cadeautje uitpakt als je de doos van je bestelling open doet! De sokken zelf zijn mooi van kwaliteit.

Claudia

Hartstikke snelle service en heel leuk zo een hand geschreven briefje erbij. Super leuk!

Nvt

Marlies van Ginkel

Mooi verpakt, persoonlijke service en goede kwaliteit ban de producten.

M Sietsma

Overzichtelijke website wat het bestellen easy maakt. Ook veel verscheidenheid in sokken. En een pluim voor de service! Ik kreeg per ongeluk de verkeerde sokken opgestuurd (leken erg op elkaar),...

Kunt u aangeven wat onze verbeterpunten zijn?

Reactie was snel genoeg aangezien jullie alleen op doordeweekse dagen bereikbaar zijn. Maar er ging bij mijn vraag een heel weekend overheen en dat kan dan lang zijn (ook afhankelijk van het soort vraag denk ik).
Wat betreft de snelheid, mijn tweede artikel deed er twee dagen over ipv één, maar dat lag aan de post en niet Moodsocks vermoed ik, want hij heeft een hele dag in de wacht gestaan kon ik zien bij Track&Trace

Nikki

Snelle service, leuke producten!

Märle Janse de Jonge

Goed, leuk dat het gratis ingepakt kon worden en meteen duidelijke bevestiging van ontvangst en verzending.

ron

To the point- no nonsense- friendly staff- personal note

keep up the good work

Ingrid

Was niet duidelijk tot het einde hoe hoog de verzendkosten waren. Dat vond ik minder. Voor de rest een goede site.

Martin Reuvekamp

Eerste ervaring was prima. Levering was snel en met een persoonlijke noot. Altijd leuk. Sokken helemaal mooi!

Kunt u aangeven wat onze verbeterpunten zijn?

Filter op website vond ik niet altijd handig. Meer filteropties?

Marlies van Ginkel

Ruime keuze, snelle levering en een super persoonlijke benadering waardoor ik graag nog een keer iets bestel.