9.5/10
Verpakking
9.5/10

An

Ruime keuze, duidelijke website en mooi verzorgd toegestuurd gekregen!

Mevr. M. Kroeze

Een mooie site en dat wat aangeboden wordt ontvang je ook, kwalitatieve goede sokken.
Voor herhaling vatbaar.

Kunt u aangeven wat onze verbeterpunten zijn?

Geen verbeter punten gewoon, goed

Fam. Kester

Altijd met tevredenheid hier voor het hele gezin sokken besteld. Alleen erg jammer dat ik een aantal maanden tevergeefs heb moeten wachten op het aanvullen van de beschikbaarheid. Ook op het... Altijd met tevredenheid hier voor het hele gezin sokken besteld. Alleen erg jammer dat ik een aantal maanden tevergeefs heb moeten wachten op het aanvullen van de beschikbaarheid. Ook op het aangeven graag een mailtje te willen ontvangen zodra de voorraad weer op peil was kwam geen reactie. Na dus een aantal maanden maar een mail gestuurd omdat ik het toch wel erg lang vond duren, werd er aangegeven dat de voorraad al enige tijd beschikbaar was, maar niet op de site was bijgewerkt. Jammer!! Ben hierdoor toch minder enthousiast geworden. Ook jammer dat er niets aan (een kleine) tegemoetkoming werd gedaan voor het erg lange wachten.

Kunt u aangeven wat onze verbeterpunten zijn?

Ik heb het al in het vorige kader aangegeven.

Annemieke

Nog niet binnen.
Kan het nog niet beantwoorden

Levering verkorten.
Maar het zou zeker beter zijn dit formulier pas te sturen als het pakket binnen is

C. Robenek

Ik heb voor het eerst besteld en alles is vlekkeloos verlopen. Ik zal zeker nog eens jullie site bezoeken als ik een leuk en nuttig cadeautje zoek voor mijn man of mijn kinderen.

H. Faber

Naadloze sneakersokken besteld, snelle levering en keurig verpakt. Wat echt top was dat ik een bericht kreeg dat ze weer op voorraad waren nadat ze eerder niet leverbaar waren.

a.bouman

Ze zijn super , zeer mooie kwaliteit

Liz

Heerlijke sokken!

Sven

Top geholpen en goed kwaliteitssokken.

C. Henzel

Prima service, prima sokken