Verpakking

A. Barbara Emmen

Goed. Alleen vanwege diabeet zijnde en mijn tenen niet in orde zijn had de sokken zonder naad besteld.
Maar volgens mij zit hier bij de tenen wel een naad? Zie ik het verkeerd ;-{

Kunt u aangeven wat onze verbeterpunten zijn?

Ik zou niet weten wat u kunt verbeteren. Als het goed is, is het goed. Vind u dat ook? Ja, dacht ik wel.
Misschien leuk: Uw adres had ik van mijn broer gekregen.

Peter

Perfecte snelle levering

Julia

Er was een miscommunicatie tussen de site en de voorraad met die werd perfect opgelost!

Mart

Een goede klantenservers ze hebben mijn bestelling goed opgelost en het geld netjes terug gekregen

Gül

Mij werd de dag van aankoop gevraagd of het wel klopte dat ik 2 verschillende maten sokken had opgegeven. Klein gebaar maar wel fijn! De happy socks waren netjes ingepakt in cadeaupapier en het...

Anna

Het is alsof je een cadeautje uitpakt als je de doos van je bestelling open doet! De sokken zelf zijn mooi van kwaliteit.

Claudia

Hartstikke snelle service en heel leuk zo een hand geschreven briefje erbij. Super leuk!

Nvt

Marlies van Ginkel

Mooi verpakt, persoonlijke service en goede kwaliteit ban de producten.

M Sietsma

Overzichtelijke website wat het bestellen easy maakt. Ook veel verscheidenheid in sokken. En een pluim voor de service! Ik kreeg per ongeluk de verkeerde sokken opgestuurd (leken erg op elkaar),...

Kunt u aangeven wat onze verbeterpunten zijn?

Reactie was snel genoeg aangezien jullie alleen op doordeweekse dagen bereikbaar zijn. Maar er ging bij mijn vraag een heel weekend overheen en dat kan dan lang zijn (ook afhankelijk van het soort vraag denk ik).
Wat betreft de snelheid, mijn tweede artikel deed er twee dagen over ipv één, maar dat lag aan de post en niet Moodsocks vermoed ik, want hij heeft een hele dag in de wacht gestaan kon ik zien bij Track&Trace

Nikki

Snelle service, leuke producten!