Verpakking

Jacqueline

Veel keus in assortiment naadloze sokken, ze gaan lang mee en zijn prettig om te dragen. Ik heb bij 'Moodsocks' al vaker sokken besteld en het is altijd weer prima in orde. Ik kan het iedereen...

Kunt u aangeven wat onze verbeterpunten zijn?

Ik zit een beetje tussen maat 41 en 42 en de naadloze sokken van 'Alfredo' vallen ruim, dus kan ik prima maat 38-41 bestellen. Dit is niet meteen terug te vinden bij het bestellen en blijft uitproberen. De sokken van 'Unabux' krimpen sneller in de was, de draadjes van de patronen trekken strak, wat het aan,- en uittrekken lastiger maakt.

P Kielenstijn

Zeer behulpzaam team! als er wat is kan.je altijd mailen en krijg je een antwoord en bieden ze echt hulp bij bestellen.

Kunt u aangeven wat onze verbeterpunten zijn?

Misschien het bestellen zelf.dat die de korting gelijkt pakt met de actie. Maar ik ben ruom te vreden.

Lisanne

Goede service ik had zelf verkeerde maat besteld. Werd zonder extra kosten, De goede maat opgestuurd met een retour bon voor de andere sokken.

Karin van den Bosch

Snelle en fijne afhandeling

Janny Smits

Het bestelde product kwam in een mooie doos, de inhoud in een pakpapiertje én een persoonlijk kaartje!
Dit toverde een lach op mijn gezicht!

Jonas

Een redelijk breed gamma aan kleurrijke hippe sokken, een vlotte afhandeling en levering zonder problemen.

Kunt u aangeven wat onze verbeterpunten zijn?

Wordt het assortiment dikwijls vernieuwd? categorie new arrivals?

Jeanet Mijdam

Snelle verzending
Mooi ingepakt

Jolanda Vosse

Leuke producten, en de bestelling werd heel erg leuk verpakt bezorgd!

Kunt u aangeven wat onze verbeterpunten zijn?

De bestelling was helaas niet zo snel binnen als verwacht, maar dit kan ook aan de bezorgdienst liggen.

J. Mink

Goede service alleen jammer dat jullie niet meer op voorraad hadden!

Ravensbergen

Goed. Snelle levering, netjes verpakt en prima kwaliteit.