9.5/10
Verpakking
9.5/10

Kc

Snel proces en levering van foute maat direct en adequaat opgepakt, dank daarvoor!

Klantenservice uitstekend

Kunt u aangeven wat onze verbeterpunten zijn?

Ik (oudere) vind de website erg druk en ?daardoor?toch? het filter voor maten en kleuren moeilijk te vinden

Charlotte Van de Meerendonk

Top! Sokken van eerste bestelling waren niet meer leverbaar. Gebeld (info stond ook op website maar wilde nog een detail verifiëren) en advies gevraagd voor alternatief. Besteld en was inderdaad... Top! Sokken van eerste bestelling waren niet meer leverbaar. Gebeld (info stond ook op website maar wilde nog een detail verifiëren) en advies gevraagd voor alternatief. Besteld en was inderdaad zeer vergelijkbaar product.

Godefridus van Velsen

Herhaling van eerdere bestelling waarover we 100% tevreden waren en nog zijn. Deze nieuwe sokken weggelegd als reserve voor de ongewisse toekomst vooral i.v.m. mogelijke pensioenkorting! We zijn er... Herhaling van eerdere bestelling waarover we 100% tevreden waren en nog zijn. Deze nieuwe sokken weggelegd als reserve voor de ongewisse toekomst vooral i.v.m. mogelijke pensioenkorting! We zijn er blij mee!!!!

Kunt u aangeven wat onze verbeterpunten zijn?

Op de website stond: <>. Bedoeld was kenneljk: << Uitverkocht en nu verkrijgbaar in enigszins gewijzigde vorm. >> Op het oog geen verschil te zien!!!

Philippe Vosters

Niet slecht maar heb een paar sokken besteld die naadloos zouden moeten zijn en ze zijn het niet, het andere paar is wel ok

Kunt u aangeven wat onze verbeterpunten zijn?

weet niet goed of de filters wel werken, bvb. Eerst naadloze sokken gekozen en dan het materiaal ben niet zeker of dat wel werkt.

I>midavaine

Prima geleverde sokken TOP!

Marianna Poloni

Goede website, snel levering

Bart Alleman

Snelle levering! Sokken netjes verpakt.

Jeltje Mooiman-Jouta

De service van MooieSokken.com is goed (vriendelijk mailcontact), de sokken voelen lekker aan (wol-katoen). Wel zijn de Antonio Gonzales soken voor wat bredere voeten nogal smal en ze vallen ook wat... De service van MooieSokken.com is goed (vriendelijk mailcontact), de sokken voelen lekker aan (wol-katoen). Wel zijn de Antonio Gonzales soken voor wat bredere voeten nogal smal en ze vallen ook wat klein, vind ik. Ik heb maat 42 en pas de maat 42-45 net nog (zonder wassen nog). Mijn tip is dus om een maatje groter te overwegen.

Kunt u aangeven wat onze verbeterpunten zijn?

Even aangeven op de website dat de Antonio Gonzales sokken (voor wat bredere voeten) niet echt groot uitvallen.