9.5/10
Verpakking
9.5/10

Annique Rijndorp

Helemaal super. Behulpzaam en meedenkend. Ga ik zeker nog een keer bestellen!

Nvt

Lemon

Goede kwaliteit, prima afhandeling

A van wieringen

Ben er heel blij mee

Zou het niet weten

Maria

Beslist geen ster. De box werd geleverd met een kapot muziekje erin. Het doosje maakte een herrie alsof er een tijdbom in zat. Ik heb als een gek het doosje ontmanteld en de chip verwijderd. Met de... Beslist geen ster. De box werd geleverd met een kapot muziekje erin. Het doosje maakte een herrie alsof er een tijdbom in zat. Ik heb als een gek het doosje ontmanteld en de chip verwijderd. Met de sokken was trouwens niets mis. Die zijn prima. Daar ging het om. De rest was leuk meegenomen. Gelukkig kan ik toch iemand blij maken met de Kerstsokken.

Kunt u aangeven wat onze verbeterpunten zijn?

De muziekdoosjes iets beter verpakken!

Evelien

Prima sokken en een snelle levering.

Niet

Lieve Lantsoght

Vlotte bestelmethode, duidelijke website.

Kunt u aangeven wat onze verbeterpunten zijn?

De verpakking werd gescheurd ( hoek af en product zichtbaar) in de brievenbus gegooid, want onmiddellijk na het afleveren heb ik de brievenbus geledigd.Dus de verpakking was als stuk toen het werd... De verpakking werd gescheurd ( hoek af en product zichtbaar) in de brievenbus gegooid, want onmiddellijk na het afleveren heb ik de brievenbus geledigd.Dus de verpakking was als stuk toen het werd geleverd.
Gelukkig is er niets aan het product,die ik nog moet gebruiken (sokken)bij mijn volgende trektocht.

P van buren

Goed alleen jammer dat de Londen sensitive er niet meer zijn

Rob van der Linden

Ging niet helemaal vlekkeloos maar zo ontzettend sympathiek opgelost dat ik er helemaal blij van ben geworden.

Kunt u aangeven wat onze verbeterpunten zijn?

Zorgen dat de voorraad klopt.

Rob van der Linden

Ging niet helemaal vlekkeloos, maar zo ontzettend sympathiek opgelost dat ik er helemaal blij van ben geworden

Voorraad goed aangeven.