Verpakking

Myrthe van Stijn

Zeer goede ervaring! Snelle levering, veel keuze in sokken en mooie makkelijke website.

Kunt u aangeven wat onze verbeterpunten zijn?

De levering was niet de volgende werkdag maar de dag erna. Dit was niet erg, want ik had het niet de volgende dag nodig. Sommige herensokken waren ook in mijn maat (ik ben zelf een vrouw) dus dan zou ik het leuk vinden om deze ook terug te zien bij de damessokken. Ik begrijp dat de kleuren (donkere kleuren als blauw, groen, etc.) meer mannelijk zijn maar ik denk dat er genoeg vrouwen zijn (waaronder ik) die deze ook mooi vinden :)

Verder heb ik geen gebruik gemaakt van de klantenservice maar een 9 gegeven omdat er een persoonlijk briefje bij de bestelling zat. Hierom ook een 9 bij reactiesnelheid omdat ik dus geen reactie verwachte (behalve de orderbevestiging die er gewoon snel was).

Van hoeck Myriam

Snelle levering, mooi verpakt. Probleemloos ontvangen. Dank jullie wel!

MN

Prima, fijne sokken!

Boedhoe

Snelle levering! En leuke sokken!

Jacqueline van Teeseling

Leuke sokken!! Niet echt heel goedkoop maar wel heel leuk!!

Kunt u aangeven wat onze verbeterpunten zijn?

Uw website was gesloten tot en met de vrijdag maar verder heel tevreden en een compliment erg leuk verpakt!!

Godefridus van Velsen

Snel en accuraat geleverd; prima verpakt en geseald met SMILE-sticker (Michael Jackson!?)

Kunt u aangeven wat onze verbeterpunten zijn?

vroeger kon je de vergeten websitenaam snel terugvinden door "sokken in grote maten" te googelen! Nu is er een woud van sokken-websites, heel onoverzichtelijk: een rijstebrij-berg, moeilijk je weg te vinden als je de websitenaam niet meer precies weet!

Pieter

Fijne sokken en goede kwaliteit.

Alfonso

Zeer blij dat ik jullie hebt kunnen vinden op de internet.

Rob

Goed, snelle levering, keurig ingepakt en met persoonlijke noot in de vorm van handgeschreven berichtje.

Mirriam

Bestelling supersnel geleverd