9.5/10
Verpakking
9.5/10

Sandra Vork

Was op zoek naar naadloze sokken ivm zeer gevoelige voeten. Op deze site veel keus en snelle bezorging.. Top

Zou het niet weten .

Prima service

Direct de juiste cadeauverpakking

Snelle zending, sokken vele maten groter

Kunt u aangeven wat onze verbeterpunten zijn?

Staat dat sokken mt 41-46 zijn, maar blijken veel te groot voor iemand met mt 42!

Jan

Prima product, vriendelijke service

Sven

Topervaring. Altijd snel en keurig verpakt.

Muisie

Vriendelijk netjes, goede prijzen, super! Bedankt!

Nee, het was super!

Tess

Verrassingsbox besteld van 3 paar sokken van Happy Socks. Twee paar waren eigenlijk hetzelfde, met duiven erop, maar de een had een zwarte basis en de andere een blauwe. Vond dat wel jammer. Het... Verrassingsbox besteld van 3 paar sokken van Happy Socks. Twee paar waren eigenlijk hetzelfde, met duiven erop, maar de een had een zwarte basis en de andere een blauwe. Vond dat wel jammer. Het pakketje paste niet door de brievenbus zoals er stond en de doos was verkreukeld. Kwaliteit van de sokken zelf super en snel verzonden. De ontvanger is er in ieder geval blij mee!

Kunt u aangeven wat onze verbeterpunten zijn?

Bij de verrassingsboxen meer diversiteit en als het door de brievenbus zou moeten passen, dan zodanig inpakken haha. Maar ik zie nu dat de box niet meer te koop is dus kan het niet meer nagaan voor... Bij de verrassingsboxen meer diversiteit en als het door de brievenbus zou moeten passen, dan zodanig inpakken haha. Maar ik zie nu dat de box niet meer te koop is dus kan het niet meer nagaan voor de zekerheid.

Tijdens mijn bestelling stond bij mij wat verwarring over over een korting. Tijdens het telefonisch contact hierover ben ik zeer vriendelijk en netjes geholpen. Mijn bestelling is verder goed... Tijdens mijn bestelling stond bij mij wat verwarring over over een korting. Tijdens het telefonisch contact hierover ben ik zeer vriendelijk en netjes geholpen. Mijn bestelling is verder goed verlopen. Ik ben blij met mijn leuke sokken! šŸ˜ƒ

Kunt u aangeven wat onze verbeterpunten zijn?

Duidelijkheid betreffende de korting na inschrijving op de mail.

Van Beek

Damessokken bleken herensokken