Verpakking

Lieve Lantsoght

Vlotte bestelmethode, duidelijke website.

Kunt u aangeven wat onze verbeterpunten zijn?

De verpakking werd gescheurd ( hoek af en product zichtbaar) in de brievenbus gegooid, want onmiddellijk na het afleveren heb ik de brievenbus geledigd.Dus de verpakking was als stuk toen het werd geleverd.
Gelukkig is er niets aan het product,die ik nog moet gebruiken (sokken)bij mijn volgende trektocht.

P van buren

Goed alleen jammer dat de Londen sensitive er niet meer zijn

Rob van der Linden

Ging niet helemaal vlekkeloos maar zo ontzettend sympathiek opgelost dat ik er helemaal blij van ben geworden.

Kunt u aangeven wat onze verbeterpunten zijn?

Zorgen dat de voorraad klopt.

Rob van der Linden

Ging niet helemaal vlekkeloos, maar zo ontzettend sympathiek opgelost dat ik er helemaal blij van ben geworden

Voorraad goed aangeven.

Kc

Snel proces en levering van foute maat direct en adequaat opgepakt, dank daarvoor!

Klantenservice uitstekend

Kunt u aangeven wat onze verbeterpunten zijn?

Ik (oudere) vind de website erg druk en ?daardoor?toch? het filter voor maten en kleuren moeilijk te vinden

Charlotte Van de Meerendonk

Top! Sokken van eerste bestelling waren niet meer leverbaar. Gebeld (info stond ook op website maar wilde nog een detail verifiëren) en advies gevraagd voor alternatief. Besteld en was inderdaad... Top! Sokken van eerste bestelling waren niet meer leverbaar. Gebeld (info stond ook op website maar wilde nog een detail verifiëren) en advies gevraagd voor alternatief. Besteld en was inderdaad zeer vergelijkbaar product.

Philippe Vosters

Niet slecht maar heb een paar sokken besteld die naadloos zouden moeten zijn en ze zijn het niet, het andere paar is wel ok

Kunt u aangeven wat onze verbeterpunten zijn?

weet niet goed of de filters wel werken, bvb. Eerst naadloze sokken gekozen en dan het materiaal ben niet zeker of dat wel werkt.