Verpakking

Rian van Gelder

Bij het openmaken van mijn bestelling werd ik verrast door het persoonlijke kaartje erbij.
Zo leuk om te zien hoe ik als klant behandeld werd, Top!!
De sokken zitten heerlijk en kruipen...
Zo leuk om te zien hoe ik als klant behandeld werd, Top!!
De sokken zitten heerlijk en kruipen niet meer onder mijn voeten zoals andere sneakersokjes.
Echte aanrader?

Ga gewoon zo door?

Reactie MoodSocks:

Hoi Rian, wat leuk om te lezen! Veel plezier ermee :)

Geldra

Fijne... Persoonlijk... Snelle... Kwalitatieve.... Service!!

Hendrik

Mooi een handgeschreven bedankbriefje!

Zoekfunctie mag uitgebreider

Deborah

Goede snelle service en superleuk verpakt!

Natasja

Prima, leuk assortiment en snelle bezorging!

Waarom?

Makkelijk bestellen, snelle en nette levering!!

Kunt u aangeven of er verbeterpunten zijn?

Bij de informatie op de website kreeg ik vaak te zien 1 op voorraad, terwijl ik niet geloof dat het het laatste exemplaar was. Dit vond ik niet helemaal duidelijk en, tenzij dit echt het laatste... Bij de informatie op de website kreeg ik vaak te zien 1 op voorraad, terwijl ik niet geloof dat het het laatste exemplaar was. Dit vond ik niet helemaal duidelijk en, tenzij dit echt het laatste exemplaar was, niet per se nodig om te zien. De daadwerkelijke kwaliteit van de sokken kan ik natuurlijk pas over een tijdje beoordelen en dit draagt wel mede bij aan of ik het bedrijf zou aanbevelen.

Ik heb mijn product nog niet ontvangen, dus tot nu niet goed. Jullie kunnen er weinig aan doen dat de sokken nog niet bezorgd zijn, maar dan zou ik je aanraden niet al de enquête te sturen. Jullie... Ik heb mijn product nog niet ontvangen, dus tot nu niet goed. Jullie kunnen er weinig aan doen dat de sokken nog niet bezorgd zijn, maar dan zou ik je aanraden niet al de enquête te sturen. Jullie kunnen namelijk zelf ook checken of de sokken al bezorgd zijn.

Kunt u aangeven of er verbeterpunten zijn?

Zeker niet de enquête al uitsturen wanneer product niet bezorgd is. Dit moeten jullie beter checken. - laatste vragen moet ik blijkbaar verplicht beantwoorden terwijl ik daar niks over kan zeggen

Reactie MoodSocks:

Wat vervelend om te lezen. Ik zie dat de sokken de dag na je review geleverd zijn. Het komt soms voor door de drukte bij PostNL dat de enquête eerder verstuurd wordt dan dat het pakketje binnen is.... Wat vervelend om te lezen. Ik zie dat de sokken de dag na je review geleverd zijn. Het komt soms voor door de drukte bij PostNL dat de enquête eerder verstuurd wordt dan dat het pakketje binnen is. Veel plezier gewenst met de sokken!

Rhijn

Positief! Mijn bestelling was snel geleverd en er zat een persoonlijk geschreven kaartje bij. Zo leuk!!

Kunt u aangeven of er verbeterpunten zijn?

Eh.. assortiment uitbreiden :-)