Je aankoop wordt beschermd

9.5/10
9.5/10
Verpakking

Rutger Elst

Goed assortiment, snelle levering en er is ontzettend veel aandacht besteed aan de persoonlijke verpakking. Echte een feestje om te uit te pakken!

Esther

Fijne site en erg leuk dat er een persoonlijk kaartje bij de bestelling zit.

Ewout

Communicatie via de whatsapp super
Pakketje snel verzonden
Mooie verpakking met een persoonlijke bedankje van de bestelling wasvoorschrift...
Hier wordt ik vrolijk van!

klaas

De ervaring met moodsocks was goed de sokken waren prima

Miriam Werkman

Goede service en leuke sokken! Er was iets fout gegaan met de bestelling door problemen met de site. Hierover mail contact gehad en dit is heel goed opgelost! De sokken zijn groot genoeg en de print...

Kunt u aangeven wat onze verbeterpunten zijn?

Er waren problemen met de website. Hierover heb ik al mailcontact gehad en dit is prima opgepakt.

Bedankt voor je leuke review Miriam! Fijn dat je tevreden bent. ^Roos

Hilde

Snelle en goede levering, van binnen mooi verpakt met een persoonlijk kaartje, ik wist natuurlijk dat ik sokken had besteld maar uitpakken was toch een kadootje

Kunt u aangeven wat onze verbeterpunten zijn?

Ik werd onderbroken in doen van m.n bestelling en dacht het zoekwoord liner nog te weten maar dat was van 1 paar bij een ander merk heten ze bleek later sneaker footie, hoop gezoek, wellicht bij 1 zoekwoord meerdere vergelijkbare producten ook laten zien vind ik sneller wat ik zoek en e bijvoorbeeld als ik bon intyp dat systeem er alvast Bonnie doon van maakt

Reactie MoodSocks:

Bedankt voor je uitgebreide review, Hilde! Het gevoel van een cadeautje ontvangen, dat is wat we graag willen bereiken dus het is voor ons leuk om terug te lezen dat het gelukt is :) Bedankt ook voor je suggesties/verbeterpunten, ik vind het erg goede suggesties. Wij gaan ze noteren als wens en hopelijk kan de maker van onze software voor de webshop hier wat mee! ^Roos

ds

Prima winkel en héél goede service. Toen ik niet tevreden was over een paar sokken, kreeg ik direct een serieuze reactie. Men had de klacht onderzocht, had contact met de fabrikant, ging zelf...

Reactie MoodSocks:

Hoi Dave! Bedankt voor je review! Het liefst hadden we dat je gelijk tevreden konden stellen, maar soms gaat er helaas eens wat mis. We zijn in elk geval blij met jou als vaste klant en dat we het uiteindelijk konden oplossen voor je! Voor nu een fijn weekend! ^Roos

Lisa

Ik ben fan. Alles is goed verzorgd bij Moodsocks;
de verpakking, de service, het assortiment en de kwaliteit van de sokken. Aanrader!

Bedankt voor je mooie review, Lisa! Fijne dag, ^Roos

Judith

Super snel geleverd en het ontvangen pakket voelt als een cadeautje! Alles is met zorg ingepakt en in de doos een persoonlijk handgeschreven bedankje. Super webshop en fantastische sokken!

Hoi Judith! Bedankt voor je mooie review! ^Roos

E.P.

Prima ervaring, snelle levering met persoonlijke aandacht.