Verpakking

Rob

Goed, snelle levering, keurig ingepakt en met persoonlijke noot in de vorm van handgeschreven berichtje.

Mirriam

Bestelling supersnel geleverd

Eveline Scheffer

Goede ervaring. Was snel binnen en leuk om een handgeschreven kaartje te krijgen.

Kevin

Goed, snel, duidelijk overzichtelijk en persoonlijk

Heidi

Snel, eenvoudig en goeie aanbiedingen

B. Renon

Ruime selectie sokken en fijne website. Snelle levering en de sokken waren goed verpakt. Het is ook altijd leuk om een geschreven kaartje er bij te krijgen.

Jacqueline

Veel keus in assortiment naadloze sokken, ze gaan lang mee en zijn prettig om te dragen. Ik heb bij 'Moodsocks' al vaker sokken besteld en het is altijd weer prima in orde. Ik kan het iedereen...

Kunt u aangeven wat onze verbeterpunten zijn?

Ik zit een beetje tussen maat 41 en 42 en de naadloze sokken van 'Alfredo' vallen ruim, dus kan ik prima maat 38-41 bestellen. Dit is niet meteen terug te vinden bij het bestellen en blijft uitproberen. De sokken van 'Unabux' krimpen sneller in de was, de draadjes van de patronen trekken strak, wat het aan,- en uittrekken lastiger maakt.

P Kielenstijn

Zeer behulpzaam team! als er wat is kan.je altijd mailen en krijg je een antwoord en bieden ze echt hulp bij bestellen.

Kunt u aangeven wat onze verbeterpunten zijn?

Misschien het bestellen zelf.dat die de korting gelijkt pakt met de actie. Maar ik ben ruom te vreden.

Lisanne

Goede service ik had zelf verkeerde maat besteld. Werd zonder extra kosten, De goede maat opgestuurd met een retour bon voor de andere sokken.

Karin van den Bosch

Snelle en fijne afhandeling