Verpakking

Philippe Vosters

Niet slecht maar heb een paar sokken besteld die naadloos zouden moeten zijn en ze zijn het niet, het andere paar is wel ok

Kunt u aangeven wat onze verbeterpunten zijn?

weet niet goed of de filters wel werken, bvb. Eerst naadloze sokken gekozen en dan het materiaal ben niet zeker of dat wel werkt.

Godefridus van Velsen

Herhaling van eerdere bestelling waarover we 100% tevreden waren en nog zijn. Deze nieuwe sokken weggelegd als reserve voor de ongewisse toekomst vooral i.v.m. mogelijke pensioenkorting! We zijn er...

Kunt u aangeven wat onze verbeterpunten zijn?

Op de website stond: <>. Bedoeld was kenneljk: << Uitverkocht en nu verkrijgbaar in enigszins gewijzigde vorm. >> Op het oog geen verschil te zien!!!

Philippe Vosters

I>midavaine

Prima geleverde sokken TOP!

Marianna Poloni

Goede website, snel levering

Bart Alleman

Snelle levering! Sokken netjes verpakt.

Jeltje Mooiman-Jouta

De service van MooieSokken.com is goed (vriendelijk mailcontact), de sokken voelen lekker aan (wol-katoen). Wel zijn de Antonio Gonzales soken voor wat bredere voeten nogal smal en ze vallen ook wat...

Kunt u aangeven wat onze verbeterpunten zijn?

Even aangeven op de website dat de Antonio Gonzales sokken (voor wat bredere voeten) niet echt groot uitvallen.

An

Ruime keuze, duidelijke website en mooi verzorgd toegestuurd gekregen!

Mevr. M. Kroeze

Een mooie site en dat wat aangeboden wordt ontvang je ook, kwalitatieve goede sokken.
Voor herhaling vatbaar.

Kunt u aangeven wat onze verbeterpunten zijn?

Geen verbeter punten gewoon, goed