Je aankoop wordt beschermd

9.5/10
Verpakking

Diederik

SUPER! ervaring , bedankt!

Draoui

Goed service en snel

Mark Ros

Bestellen is makkelijk, bezorging erg snel. Prima ervaring!

V rooy

Altijd goede ervaring mee

Kan altijd nog 😉

Rosan

Kunt u aangeven wat onze verbeterpunten zijn?

Niet zetten dat het de volgende dag in huis is als dat niet waargemaakt kan worden

Leon

Twee paar sokken van mijn kinderen gekregen voor vaderdag. Mijn eerste kennismaking met Alfredo Gonzales.
Vervolgens heb ik vier paar sokken online besteld. Ik wil geen ander merk meer.

Andrea Kes

Goede services en snelle, nette afhandeling.

Emma

Goed.

Kunt u aangeven wat onze verbeterpunten zijn?

De bestelling kwam een dag later dan aangegeven. Was geen probleem voor mij maar misschien vinden sommige klanten het niet prettig omdat het anders staat aangegeven op de website (volgende dag in huis). Misschien een tip om te vermelden dat de levertijd afhankelijk is van de postorganisatie (mocht dat niet op de website of in de bevestigingsmail staan).

Bianca Alberts

Op zich tevreden over de levering en de sokken.

Kunt u aangeven wat onze verbeterpunten zijn?

Op zich ben ik ik tevreden over de levering. Jammer is wel dat de maat die ik had gevraagd niet werd geleverd.
Ik had 2 paar sokken besteld voor mijn vader en 1 paar voor mijn oudste zoon. Hij heeft een andere maat dan mijn vader. Op een briefje in de doos stond dat jullie dachten dat de maat fout was en dat jullie dit hebben gewijzigd naar de maat van mijn vader. Mijn jongste zoon heeft dezelfde maat als mijn vader dus ik kon ze nog gebruiken. Voor een volgende keer is het misschien handiger om eerst contact op te nemen met de klant. Verder waren de sokken prima en goed verpakt.

Reactie MoodSocks:

Hoi Bianca! Bedankt voor je review. Normaal gesproken sturen wij inderdaad even een berichtje of bellen wij even. Ik denk dat dit door de vaderdag drukte niet is gebeurd. Excuses daarvoor. We zullen de de juiste maat alsnog opsturen als cadeautje van onze kant.^Sven

Sunny Kovacevic - Verzantvoort

Omdat ik nogal ongebruikelijke wensen had m.b.t. de levering, ben ik onder de indruk hoe mijn bestelling werd ingepakt en afgeleverd bij een vriend van mij. Ook de manier hoe met mij werd...

Jullie verdienen een 10 plus !!! En dat komt door Roos. Hartelijke groet

Reactie MoodSocks:

Hi Sunny! Wat een mooie woorden, wat leuk om te horen! Wij vinden dat stukje service normaal hoor ;) Maar desalniettemin super bedankt! ^Roos