Verpakking

Robert

Snel en mooi product! Ook een leuk kaartje bijgestoken.

Nee, helemaal top!

Myrte

Super klantgericht

nvt

Enorm persoonlijk, betrokken en goed. Snelle service. En omdat ik een paar dezelfde en 1 andere maat had besteld, appte ze me om te checken of het klopte! Dat is pas super of niet?! Ik bestelde een... Enorm persoonlijk, betrokken en goed. Snelle service. En omdat ik een paar dezelfde en 1 andere maat had besteld, appte ze me om te checken of het klopte! Dat is pas super of niet?! Ik bestelde een lading sokken als cadeaus (allemaal dezelfde blije sokken) maar had 1 verkeerde maat besteld :'-(. Ze hebben me een nieuw paar opgestuurd. Dit voelt als een persoonlijk bedrijf met heel veel caring! Kwaliteit sokken is ook echt super! Dankjulliewel!

Heb ik niet

Jan

Goed en persoonlijk

BJ

Prima!

Kunt u aangeven of er verbeterpunten zijn?

Het zou fijn zijn als er duidelijker staat waar je een boodschap voor bijvoorbeeld de jarige kunt noteren.

U. M.

I ?? MoodSocks! Supersnelle levering en nog eens heel leuk ingepakt!

N.v.t.

Mariet

Ik had er een mail achteraan gestuurd om te vragen om de sokken in te pakken en kreeg heel snel een hele vriendelijke persoonlijke mail tetug. Het pakket was er snel met daaron een handgeschreven... Ik had er een mail achteraan gestuurd om te vragen om de sokken in te pakken en kreeg heel snel een hele vriendelijke persoonlijke mail tetug. Het pakket was er snel met daaron een handgeschreven bericht met een bedankje voor het bestellen, persoonlijk en heel klantvriendelijk.

Karin

De sokken zitten heerlijk.

Kunt u aangeven of er verbeterpunten zijn?

Het zou fijn zijn als je weet of sokken ruim vallen of normaal of juist wat kleiner. Dan weet je of je een andere maat nodig hebt.

Jacqueline

Goede ervaring, al vaker hier naadloze sokken en deze zijn altijd prima en fijn om te dragen. Ook een leuk assortiment om uit te kiezen.

Kunt u aangeven of er verbeterpunten zijn?

Had soms een beetje ruzie met de winkelwagen en het internetbankieren werkte niet helemaal goed. Dit is prima opgepakt.

Marije

Klantvriendelijk bedrijf met goed product en snelle levering.