Nicole Schluep/Stichting Lezen&Schrijven

Wij hebben een online bestelling gedaan. Wij willen dit op rekening kopen, de leverancier is erg flexibel geweest en heeft de producten snel uitgeleverd ondanks dat dit de 1e keer was dat wij hier... Wij hebben een online bestelling gedaan. Wij willen dit op rekening kopen, de leverancier is erg flexibel geweest en heeft de producten snel uitgeleverd ondanks dat dit de 1e keer was dat wij hier hebben besteld.

Flexibel en klantgericht, vriendelijk telefonisch te woord gestaan.

Werner

Prima bedrijf bestelling was eenvoudig en snelle levering

Wezenberg Groep

Zeer goede ervaring met dit bedrijf, heldere en snelle communicatie!

MK

Is goed, zending was verdwenen in het magazijn, werd goed opgelost

Telefoon werd opgenomen en verdere afspraken werden nagekomen

Floris

Prima, snelle levering

snel

Ronald Overvliet

Goede prijs/kwaliteit verhouding
Snelle levering.

Thomas

Uitstekende koopervaring!

Scherpe prijs, snelle levering.

Tim

Ik heb de reviews gelezen voor ik bestelde en dat heeft me geholpen. Daardoor wist ik dat niet gelijk antwoord moest verwachten maar het even moest uitzitten en dan zou het wel goedkomen. En dat is... Ik heb de reviews gelezen voor ik bestelde en dat heeft me geholpen. Daardoor wist ik dat niet gelijk antwoord moest verwachten maar het even moest uitzitten en dan zou het wel goedkomen. En dat is ook gebeurd. Het duurde allemaal net wat langer waardoor ik me kan voorstellen dat andere mensen daar wel zenuwachtig van worden. Ik heb soms even telefonisch gechecked of wat de stand van zaken was en bij sommige dingen langer afgewacht en alles is in orde gekomen.

Ze leveren.

Bart