Eric Drabbe

Duidelijke website, goede prijzen en snelle levering

Eijkemans Aluminiumbouw BV

Mijn ervaring is dat ik inderdaad een aankoop bij jullie gedaan heb op donderdag 21 maart, ik heb die ook meteen betaald, maar heb nog niets ontvangen!!! Kunnen jullie even laten weten wanneer de... Mijn ervaring is dat ik inderdaad een aankoop bij jullie gedaan heb op donderdag 21 maart, ik heb die ook meteen betaald, maar heb nog niets ontvangen!!! Kunnen jullie even laten weten wanneer de beugel geleverd wordt of anders even het geld terug storten graag.. Met vriendelijke groet Corrie Smits Eijkemans aluminiumbouw BV

Ik ben net op de zaak geweest en heb inderdaad gezien dat de beugel geleverd is, dat is fijn, maar de beugel die zoek was bij post.nl is ook nog geleverd. Dat is teveel haha. Hebben jullie een antwoordnummer voor mij zodat ik een pakketje kan retourneren? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet Corrie Smits
Ik heb het label ontvangen en zal het pakketje vandaag naar jullie terug sturen. Jullie hebben snel gehandeld toen ik aangaf dat we nog niets ontvangen hadden.

Als er iets mis gaat met de verzending wordt dit snel opgelost.

Piet

Voor het eerst iets besteld en product keurig op tijd geleverd. Zeker aan te bevelen.

product geleverd zoals beloofd, dus prima service

paz sipser

Very good
I got what I asked for
Packed well
The quality of the product is much higher than I anticipated

The quality of the product is much higher than I anticipated

AvE

Kwalitatief goed product
internetlevering zoals het bedoeld is; makkelijk en snel

Jeroen

Goede service, uitgebreide betaalmogelijkheden en snelle levering

Ik was op zoek naar een specifiek model, maar er bleek een ander merk te zijn dat exact hetzelfde model aanduiding bleek te hebben. Na mijn bestelling werd ik netjes gebeld om er zeker van te zijn... Ik was op zoek naar een specifiek model, maar er bleek een ander merk te zijn dat exact hetzelfde model aanduiding bleek te hebben. Na mijn bestelling werd ik netjes gebeld om er zeker van te zijn dat het juiste merk besteld was. Zeer netjes!

Katja

Goede beschrijving, prijzen zijn ok, super snelle levering

Snelle levering, duidelijke website

EyeCount4U

Ik heb in totaal nu 5x monitorbeugels besteld ( 3 x dubbel en 2x enkel ). Geweldig! Zeer goede kwaliteit tegen zeer nette prijzen! Snelle levering, wel via DPD, zou liever PostNL hebben! De facturen... Ik heb in totaal nu 5x monitorbeugels besteld ( 3 x dubbel en 2x enkel ). Geweldig! Zeer goede kwaliteit tegen zeer nette prijzen! Snelle levering, wel via DPD, zou liever PostNL hebben! De facturen zijn keurig! Echt een net bedrijf! Een echte aanrader.

Snelle levering en levering in originele doos zonder extra verpakking, dus minder slecht voor het milieu ( Bol.com, Coolblue, Alternate kunnen het niet laten om er een eigen doosom te doen ivm... Snelle levering en levering in originele doos zonder extra verpakking, dus minder slecht voor het milieu ( Bol.com, Coolblue, Alternate kunnen het niet laten om er een eigen doosom te doen ivm reclame m.a.g. dat er ontiegelijk veel 'opvulmateriaal' bij wordt gestopt. Dit bedrijf doet datniet! Chapeau!

Sky Internet Marketing

Op zoek naar een monitorbeugel ben ik uitgekomen bij MonitorbeugelExpert. Duidelijk overzicht en verschillende keuzes en ook tegen een mooie prijs.

Lage prijzen, snelle levering, korting vanaf 5 stuks