Nova Exhibitions BV

Slecht

Reactie MonitorbeugelExpert:

Wij kunnen ons voorstellen dat de klant teleurgesteld is. Helaas heeft de klant geen contact met ons opgenomen via mail of telefoon. Het is naar onze mening dan ook niet fair om een review als deze... Wij kunnen ons voorstellen dat de klant teleurgesteld is. Helaas heeft de klant geen contact met ons opgenomen via mail of telefoon. Het is naar onze mening dan ook niet fair om een review als deze te plaatsen, zonder dat wij ook maar een kans hebben gehad het op te lossen. Het kan natuurlijk altijd dat er een fabricagefout is of dat een product tijdens transport beschadigd is. Wanneer dit gemeld wordt lossen wij dit altijd naar tevredenheid op. Na de ontvangst van deze review hebben wij natuurlijk contact gezocht met de klant om toch te kunnen horen wat het probleem was en of wij het alsnog op konden lossen. Hierop hebben wij helaas geen reactie ontvangen. Klantenservice MonItorbeugelexpert.nl

Hans

Snel bezorging, goede prijs/kwaliteit verhouding

Robin

Slecht

Reactie MonitorbeugelExpert:

Wij sturen altijd een tr & tr. De klant was 2x niet thuis bij afleverpogingen. Daarna is het naar een afhaalpunt gegaan, wat ook duidelijk in de tr & tr vermeld werd. Jammer dat dit niet opgemerkt... Wij sturen altijd een tr & tr. De klant was 2x niet thuis bij afleverpogingen. Daarna is het naar een afhaalpunt gegaan, wat ook duidelijk in de tr & tr vermeld werd. Jammer dat dit niet opgemerkt is Ook is er nog telefonisch contact geweest met de klant. klantenservice monitorbeugelexpert.nl

Furnea B.V.

Super snel bezorgd!

Bjorn Zegeren

Mooie kwaliteit tegen een nette prijs!👍👍

Erg ruime keuze, overzichtelijk

Hardeveld

Tot zover is de aftersales wat traag.

Duidelijk en prijstechnisch goed.

J@S

Duidelijke info, goede prijs en snelle levering

P.L. Huijser

Vlotte afhandeling van mijn bestelling

Till Zuidema

- zeer goed afgewerkt produkt
- gemakkelijk te monteren (binnen 10 min)
- divers in gebruik (vertikaal/kantelen/draaien)
- snelle bezorging

Annelies

Prima website, snelle levering!

Prijs-/kwaliteitverhouding!