Bethan

Snel en accuraat

Hans de Winkel

Prima en snelle levering van goed product

C. Bos

Uitstekende levertijd en goede prijs

Luc

De levering werd op de vooropgestelde datum geleverd, goed verpakt en er ontbrak niets.

Thomas

Uitstekende koopervaring!

Scherpe prijs, snelle levering.

Nu wordt de indruk gewekt dat de eerst volgende werkdag geleverd wordt. Bij bestelling in het weekend wordt dinsdag geleverd. Dit zou beter toegelicht kunnnen worden.

Christien

Goede uitleg op de site en goede revieuws.

Tim

Ik heb de reviews gelezen voor ik bestelde en dat heeft me geholpen. Daardoor wist ik dat niet gelijk antwoord moest verwachten maar het even moest uitzitten en dan zou het wel goedkomen. En dat is...

Ze leveren.

Ik had de indruk dat de spullen van een veiling kwamen, Robert vertelde me dat dit niet zo was. Maar toch was het mijn gedachte omdat er was aanslag op de dopjes zat, de beschermkap beschadigd of vuil was, en er een krasje op de steun zat. Dat kan liggen aan waar de materialen opgeslagen zijn, dus daar is verbetering mogelijk. Tevens is het monteren niet gelukt, dat is veel lastiger dan je zou denken. Ik ben verplicht om alle velden in te vullen, en dat is lastig. Want als ik een overwegend goede ervaring heb dan wil ik ze niet aanbevelen. Daarom NEE gekozen.

Ed

Goede snelle levering