Positieve ervaring. Zou er zeker weer kopen. Ook prijs is erg goed!

Snelle reactie op hulp vraag. En snelle levering!

Derde monitor arm hier bestel, zeer tevreden !

Prima service! Snelle levering en goed verpakt.

Kramer

Zeer goed!

Communicatie en hulpvaardigheid

hilde de meester, nikogroup nv

Van bij het online ingeven krijg je vriendelijke hulp en aandacht. er liep iets mis met de betaling met visa en doordat ik een aantal keer geprobeerd had, werd ik al opgebeld om mij te helpen!

vriendelijke, zeer gedienstig en correct, zeer snelle levering en prima tracking systeem

Goed en correct.

snel geleverd

Frederick De Ryck

Goede eerste ervaring

Snelle service

Bauke

Goed verzonden en was er vrij rap

Mag wel ooit een eigen verzend door om de bestelling heen

Van Mensvoort Informatiesystemen BV

Goede service en reageren snel op de e-mails.

Karel de Jong

Doen moeilijk over je wettelijk herroepingsrecht

goedkoop

Reactie MonitorbeugelExpert:

Hieronder onze reactie per mail aan de klant Goedemiddag, Dank voor uw review, U schrijft daarin dat wij moeilijk doen over het herroepings recht. Dat doen wij niet. , wel zijn wij kritisch... Hieronder onze reactie per mail aan de klant Goedemiddag, Dank voor uw review, U schrijft daarin dat wij moeilijk doen over het herroepings recht. Dat doen wij niet. , wel zijn wij kritisch op gebruikte producten. Dat is wat u telefonisch aangaf. De consumentenbond geeft een duidelijke omschrijving van het herroepings recht. : Wat mag je met het product doen tijdens de bedenktijd? product-blijkt-al-gebruiktJe moet het product kunnen beoordelen om na te gaan of je het wil houden en je mag het proberen net zoals je dat in een winkel zou doen. Je moet bijvoorbeeld kleding en schoenen kunnen passen. Je mag ook de verpakking openmaken om het product te bekijken, als je dit maar netjes doet. Maar je mag het product niet daadwerkelijk gaan gebruiken (bijvoorbeeld kleding gaan dragen) als je nog niet weet of je het houdt. Dat heb ik u dus ook telefonisch proberen uit te leggen. u interpreteert bovenstaande dus duidelijk anders. U heeft tijdens uw bedenktijd het product daadwerkelijk gebruikt zoals u zelf aangaf.. Daar wordt de retour dan ook op beoordeeld. Bij een gemonteerd product is dit vrijwel altijd zichtbaar. Wij vinden het dan ook niet terecht dat u een review schrijft die bezijden de waarheid is, want wij doen nooit ''moeilijk'' als een product retour komt, wat volgens de aanwijzingen van de consumentenbond en ook vermeld in onze retour voorwaarden behandeld is.

Maurits

Degelijk product, snelle levering