frank ten Wolthuis

Geweldig programma

Beschrijving

ik gebruik Moneybird nu sinds een aantal jaar en ben ondertussen ook een stuk gegroeid met mijn bedrijf, nog steeds werkt het programma geweldig voor mij!
ik heb gelijk Mollie geïmplementeerd...
ik heb gelijk Mollie geïmplementeerd en daardoor krijg ik de betalingen regelmatig veel sneller bijgeschreven.
ook offertes uitbrengen en bij akkoord omzetten naar facturen werkt geweldig.

Reactie Moneybird:

Super om te lezen dat Moneybird goed werkt voor jou. Leuk dat we samen opgroeien :) Veel boekhoudplezier!

Jesper Veldhuijsen

Makkelijke administratie

Beschrijving

Moneybird is heel makkelijk en overzichtelijk vergeleken met andere pakketten. Ik heb hiervoor gebruik gemaakt van een ander systeem maar ik zou niet meer terug willen.

Reactie Moneybird:

Dat horen we graag, we zijn ook heel blij met jou!

Mick van Abeelen

Top pakket

Beschrijving

Moneybird bied alle functies en nog veel meer die je nodig hebt om je boekhouding perfect te doen.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je mooie review!

Jan Baggen

Perfect!

Beschrijving

Boekhouden leuk? Met Moneybird wel. Heel fijn om mee te werken. Ook de nieuwe Apple App ziet er veel beter uit.

Reactie Moneybird:

Wat een mooie beoordeling! Bedankt daarvoor.

Freek Pompert

Top systeem!

Beschrijving

Werkt lekker, vooral met de bankkoppeling. Blij mee.

Reactie Moneybird:

En wat een top review :D! Bedankt!

Mart

Alles in 1 oplossing

Beschrijving

Nette software, werkt vlot en overzichtelijk.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je mooie review. Daar zijn we erg blij mee!

Akarma

Betaalrekening Moneybird

Beschrijving

Wij willen een mt940 van onze Moneybird betaalrekening hebben. Al meerdere keren verzocht hoe dit voor elkaar te krijgen. Helaas geen reacties ontvangen noch van Moneybird als van onze boekhouder... Wij willen een mt940 van onze Moneybird betaalrekening hebben. Al meerdere keren verzocht hoe dit voor elkaar te krijgen. Helaas geen reacties ontvangen noch van Moneybird als van onze boekhouder die Moneybird aanbeveelde. Onvoldoende service.
Kees

Reactie Moneybird:

Hi Kees! Ik zie dat we inmiddels contact hebben en ik heb je hierop zojuist een antwoord verzonden. Als je onze support een bericht stuurt, krijg je zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 1... Hi Kees! Ik zie dat we inmiddels contact hebben en ik heb je hierop zojuist een antwoord verzonden. Als je onze support een bericht stuurt, krijg je zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 1 werkdag een antwoord. Mocht je nog vragen hebben, stel deze dan gerust!

Mg

M

Ondernamer

Reactie Moneybird:

Bedankt voor de mooie beoordeling! Veel boekhoudplezier.

Rogier

Prima, niet geweldig

Beschrijving

Begon ooit prima, maar tegenwoordig zitten ze veel te veel te vernieuwen rondom hun eigen betalingsplatform dan continue meer moeite uit handen nemen bij het inboeken van facturen door te leren van... Begon ooit prima, maar tegenwoordig zitten ze veel te veel te vernieuwen rondom hun eigen betalingsplatform dan continue meer moeite uit handen nemen bij het inboeken van facturen door te leren van je handelingen. Vb. Ik zit nu structureel 12x per jaar facturen van zelfde leverancier toe te wijzen aan de juist (zelfde) leverancier in MB en het type kosten per regel aan te geven. Iedere. Maand. Weer.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je reactie. Jammer dat je hier tegenaan loopt. Moneybird beantwoordt hier geen vragen. Wil je je reactie sturen naar support@moneybird.nl of vanuit je account via het support icoon... Bedankt voor je reactie. Jammer dat je hier tegenaan loopt. Moneybird beantwoordt hier geen vragen. Wil je je reactie sturen naar support@moneybird.nl of vanuit je account via het support icoon rechtsonder in beeld, dan helpen we je graag verder!

De Jager Solutions BV

Doet wat het moet doen

Beschrijving

Overzichtelijk en doet verder gewoon wat het moet doen :)

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je mooie review. Daar zijn we blij mee!