Christel de Buyser

Het maakt ons werk zoveel makkelijker!

Beschrijving

Onze boekhouding verloopt vlekkeloos, van offertes tot facturen. De naadloze bankkoppeling elimineert papieren bonnen. Een intuïtieve interface en aanpasbaarheid verhogen efficiency. Zeer aanbevolen... Onze boekhouding verloopt vlekkeloos, van offertes tot facturen. De naadloze bankkoppeling elimineert papieren bonnen. Een intuïtieve interface en aanpasbaarheid verhogen efficiency. Zeer aanbevolen voor soepele en georganiseerde financiën. We zijn ook bijna altijd bij met het koppelen van facturen en bonnen omdat het weinig moeite kost.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je complimenten! Fijn dat Moneybird je helpt bij het doen van een vlekkeloze boekhouding :).

van Boxtel Vastgoedonderhoud

Geweldige app

Beschrijving

raad het zeer aan geweldige app

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je mooie review :D!

Steve Douho

Niet handig

Beschrijving

Je kan wel uren registreren maar niet procentueel. Wat raar is als je op project basis werkt is het handiger om te weten of mensen van 100%, 20% werken op project ABC en 80% werken op project XYZ

Reactie Moneybird:

Hoi! Dankjewel dat je je feedback met ons deelt. Op dit moment kun je inderdaad geen uren registreren in procenten: je kunt wel percentages inzien. Bij een project kun je een budget instellen en als... Hoi! Dankjewel dat je je feedback met ons deelt. Op dit moment kun je inderdaad geen uren registreren in procenten: je kunt wel percentages inzien. Bij een project kun je een budget instellen en als je dan de uren registreert, kun je via de rapporten (gefilterd op 'projecten' met de knop rechts > https://moneybird.com/select_administration/time_entries_report/projects inzien welk percentage van het budget is verbruikt. Denk je dat dat nog handiger kan? Deel je ideeën dan met ons via support@moneybird.com. We willen graag dat Moneybird nog beter wordt, en daarvoor is ook jouw hulp welkom!

Nicolaas Raatgever

Handig maar duur

Mensen,
Mensen,
Moneybird is een prachtige tool en enorm handig in gebruik. Echter, alle functionaliteit die wordt toegevoegd (Peppol, bankkoppeling) kost geld en dat maakt dat het een hele dure tool wordt en dus ook een beetje voelt als een moneypit ipv bird . Jammer wel

Reactie Moneybird:

Blij om te horen dat je Moneybird als tool wel kan waarderen! Maar we willen je uiteraard niet het gevoel van een Moneypit geven. Het klopt dat er aan enkele features extra kosten verbonden zijn,... Blij om te horen dat je Moneybird als tool wel kan waarderen! Maar we willen je uiteraard niet het gevoel van een Moneypit geven. Het klopt dat er aan enkele features extra kosten verbonden zijn, maar het bespaard je dan ook veel handmatig werk! Ook zonder features kun je in Moneybird je complete boekhouding voeren en ook kosteloos gebruikmaken van Peppol.

Kevin

Top!

Top !

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je mooie review!

Sedat

Sedat

Budakshoomak

Tica Peeman

Wat een fijn boekhoudpakket!

Beschrijving

Ik ben heel enthousiast. Overzichtelijk en fris ogend. En altijd bezig met verbeteringen. Love it!

Reactie Moneybird:

Wat een fijne complimenten. Hier worden wij heel blij van!

Hans Hulshof

Onduidelijk

Beschrijving

Geen duidelijke structuur. Geen detailinfo zichtbaar. Black box.

Reactie Moneybird:

Wat vervelend dat je Moneybird onduidelijk vindt. Helaas kunnen we uit je review niet opmaken waar je nu precies tegenaan loopt. Zou je daarom een mail willen sturen naar support@moneybird.com? Dan... Wat vervelend dat je Moneybird onduidelijk vindt. Helaas kunnen we uit je review niet opmaken waar je nu precies tegenaan loopt. Zou je daarom een mail willen sturen naar support@moneybird.com? Dan helpen we je vanaf daar verder.

Nathalie den Besten

Super handig en overzichtelijk

Beschrijving

Het is zo'n fantastisch fijn programma om mee te werken. zeker omdat je er ook via een app gebruik van kan maken en dus ook onderweg je administratie kan bijwerken.

Reactie Moneybird:

Wow, wat een mooi compliment, dank daarvoor. Fijn om te lezen dat ons programma je zo goed bevalt. Onze app is inderdaad handig wanneer je onderweg je administratie bij wilt werken :).

Simone Kuipers

Factuur aanmaken

Beschrijving

Nieuwe lay out niet user friedly

Reactie Moneybird:

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je de nieuwe lay-out als 'niet gebruiksvriendelijk' ervaart. We willen juist het tegenovergestelde bereiken met de nieuwe lay-out!
Mocht je ergens...
Mocht je ergens tegenaanlopen dan kun je altijd mailen naar support@moneybird.com en vanzelfsprekend is je feedback meer dan welkom. Hier leren we graag van!