Tom Tijssen

Fijn programma

Helemaal tevreden mee!

Reactie Moneybird:

Super om te lezen, dankjewel Tom!

Tom Roelofs

Bedankt voor je review!

S.A.C. Hotke

Handig

Beschrijving

Moneybird werkt fijn en snel. Helaas herkent het systeem niet de facturen die gemaakt worden in mijn externe planningsysteem en ben ik nog veel tijd kwijt aan het handmatig verwerken van deze... Moneybird werkt fijn en snel. Helaas herkent het systeem niet de facturen die gemaakt worden in mijn externe planningsysteem en ben ik nog veel tijd kwijt aan het handmatig verwerken van deze facturen in de boekhouding.

Reactie Moneybird:

Hoi, bedankt voor je review en compliment. We doen ons best om je boekhouding zoveel mogelijk te automatiseren. Je opmerking over het handmatig verwerken van facturen maakt me daarom nieuwsgierig.... Hoi, bedankt voor je review en compliment. We doen ons best om je boekhouding zoveel mogelijk te automatiseren. Je opmerking over het handmatig verwerken van facturen maakt me daarom nieuwsgierig. Wil je ons via support@moneybird.com of via de help-knop in je administratie laten weten wat maakt dat je veel tijd kwijt bent met het verwerken van de facturen? Wie weet hebben we nog wat tips voor je :) Anne

Anthonie

Bankkoppeling met KNAB niet betrouwbaar

Beschrijving

De koppeling met KNAB om banktranscties op te halen is niet betrouwbaar: niet alleen omdat deze slechts eenmaal per dag draait maar ook omdat de transacties vaak niet opgehaald worden of pas veel... De koppeling met KNAB om banktranscties op te halen is niet betrouwbaar: niet alleen omdat deze slechts eenmaal per dag draait maar ook omdat de transacties vaak niet opgehaald worden of pas veel later op de dag eindelijk ingelezen worden. Ook de koppeling met spaarrekeningen is niet stabiel. Probleem wordt maar niet opgelost.

Hi Anthony,
Hi Anthony,
Het klopt dat de transacties van Knab 1 x per dag worden ingeladen, dat is afhankelijk van wanneer we de transacties ontvangen. Het kan voorkomen dat hier vertraging in kan zitten.
Ik zie dat we hierover al met je in contact zijn geweest, vervelend om te lezen dat je dit probleem nog steeds ervaart. We hebben momenteel contact met Knab hierover, maar ik kan niet aangeven of we hierin verder wat voor je kunnen betekenen. Je kunt altijd de koppeling via Ponto leggen. Mocht je daar meer over willen weten, stuur ons dan gerust weer een mail via support@moneybird.com.

IJsselgoud

Doet wat het moet doen maar geen aanrader.

Beschrijving

Per abonnement ontvang je een aantal (20 of 50) banktransacties die per maand afgehandeld mogen worden. Maar aan het einde van de maand wordt het saldo dat je nog over hebt simpelweg op NUL gezet.... Per abonnement ontvang je een aantal (20 of 50) banktransacties die per maand afgehandeld mogen worden. Maar aan het einde van de maand wordt het saldo dat je nog over hebt simpelweg op NUL gezet. Foetsie. Dit kan echt niet! Tevens is het geen handig pakket als je meer bedrijven hebt. Je moet dan voor ieder bedrijf afzonderlijk een abonnement afsluiten en je kan de beschikbare banktransacties niet uitwisselen. Gemiste kans. Er zijn andere pakketten die hier wel rekening mee houden.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je review. Ongebruikte transacties worden niet meegenomen naar een volgende abonnementsperiode. We bieden momenteel geen mogelijkheid om transacties op te sparen of mee te nemen. Wel is... Bedankt voor je review. Ongebruikte transacties worden niet meegenomen naar een volgende abonnementsperiode. We bieden momenteel geen mogelijkheid om transacties op te sparen of mee te nemen. Wel is het mogelijk om op elk gewenst moment van pakket te wisselen wanneer je niet aan het aantal te verwerken transacties komt.
Tevens geldt een abonnement per administratie. We bieden geen combinatiepakketten o.i.d. aan. Mocht je hier feedback over hebben, laat dat vooral weten via support@moneybird.com. We nemen je feedback graag mee.

KassaOpMaat.nl

Gebruiksvriendelijk en compleet

Beschrijving

Zeer compleet boekhoudpakket dat snel aangeleerd wordt aan nieuwe gebruikers. Ook de ingebouwde betaalrekening is nu al een top-feature! Door de goed gedocumenteerde en complete API kan ik Moneybird... Zeer compleet boekhoudpakket dat snel aangeleerd wordt aan nieuwe gebruikers. Ook de ingebouwde betaalrekening is nu al een top-feature! Door de goed gedocumenteerde en complete API kan ik Moneybird ook heel makkelijk koppelen aan andere systemen.

Reactie Moneybird:

Dankjewel! Dat is precies waar we elke dag ons best voor doen. En wat tegelijkertijd ook het allerlastigst is, want het is lang niet altijd one-size-fits-all. We zijn heel blij met je mooie woorden!

Yorick Holkamp

De basis is prima, uitgebreide features matig

Beschrijving

Hoewel de basis van Moneybird. zoals het opmaken van facturen prima werkt, wordt het daarna minder prettig. Persoonlijk vind ik de grootste misser het bijhouden van investeringen, dit is volledig... Hoewel de basis van Moneybird. zoals het opmaken van facturen prima werkt, wordt het daarna minder prettig. Persoonlijk vind ik de grootste misser het bijhouden van investeringen, dit is volledig aan jou als gebruiker terwijl de concurrentie hiervoor gewoon tools geeft die de juiste boekingen realiseren op basis van restwaarde en afschrijftermijn. Doordat je alles zelf moet doen mist er ook een helder overzicht van welke investering voor welk bedrag nog in de boeken staat, zeker wanneer je voor kleine zaken geen losse categorie per object hebt aangemaakt. Ook kun je niet bijhouden welke investeringen in aanmerking komen voor de KIA waardoor het lastig te achterhalen is of je de drempel in een boekjaar al gehaald hebt en je behaalde aftrek is al helemaal een doe-het-zelf-klus.

De automatische herkenning van inkomende documenten is leuk maar je merkt al snel dat, los van het documentnummer, de ingevulde gegevens gewoon de data van de vorige factuur van dezelfde contactpersoon zijn. Het lijkt leuk maar wordt hiermee juist een bron van snelle fouten. Wat mij betreft is hier echt een hoop winst te behalen terwijl de focus voor nieuwe ontwikkelingen lijkt te liggen op de betaalrekeningen van Moneybird, wat jammer is nu de basis niet volledig volstaat.

Reactie Moneybird:

Hi Yorick, bedankt voor je duidelijke en uitgebreide feedback. Fijn dat je met ons meedenkt. We begrijpen dat je dit als een gemis ziet. We werken wel aan een nieuwe module voor investeringen, maar... Hi Yorick, bedankt voor je duidelijke en uitgebreide feedback. Fijn dat je met ons meedenkt. We begrijpen dat je dit als een gemis ziet. We werken wel aan een nieuwe module voor investeringen, maar we kunnen hierbij niet zeggen wanneer we dit gaan invoeren.
Wat betreft het automatisch herkennen van een inkoopfactuur, zou je daarvan je situatie willen toelichten via support@moneybird.com? Dan kunnen we hier gerichter meekijken.

MP Koeriersdiensten & logistiek

Goed begin is halfe werk

Goedzoow

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je review :). Fijn dat je met Moneybird tijd kunt besparen.

Gert-Jan Dijkgraaf

Fijn systeem

Beschrijving

Zeer gebruiksvriendelijk. Voelt logisch en scheelt heel veel tijd!

Reactie Moneybird:

Hallo Gert-Jan, wat een mooie review. We zijn erg blij om te lezen dat je door Moneybird een hoop tijd bespaart.

Simone

Overzicht in facturen, offertes en boekhouding.

Beschrijving

Mijn passie voor patisserie is groot en mijn tijd is kostbaar. Hierbij helpt Moneybird ontzettend in het versnellen van het maken van offertes en facturen. Waarbij ik het overzicht behoud wat... Mijn passie voor patisserie is groot en mijn tijd is kostbaar. Hierbij helpt Moneybird ontzettend in het versnellen van het maken van offertes en facturen. Waarbij ik het overzicht behoud wat betaald is en wat nog gedaan moet worden in de boekhouding.

Reactie Moneybird:

Hoi Simone, bedankt voor je gave review. Fijn om te weten dat je door Moneybird tijd bespaart en veel succes verder met je mooie passie :D.