Frank van der Sprong

Periodieke betalingen

Beschrijving

Ik heb helaas geen functionaliteit gevonden om periodieke betalingen te doen of betalingen te plannen. Dit lijkt mij een basis functionaliteit.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je review! Momenteel is het niet mogelijk om periodieke betalingen uit te voeren via de Moneybird Betaalrekening. Dat is wel iets wat we op onze wensenlijst hebben staan, maar niet... Bedankt voor je review! Momenteel is het niet mogelijk om periodieke betalingen uit te voeren via de Moneybird Betaalrekening. Dat is wel iets wat we op onze wensenlijst hebben staan, maar niet kunnen aangeven wanneer er aanpassingen worden doorgevoerd. Ik heb je feedback overigens wel intern genoteerd.
Je kunt eventueel de pagina over de mogelijkheden met de Moneybird Betaalrekening in de gaten houden: https://www.moneybird.nl/mogelijkheden-moneybird-betaalrekeningen/. Hier houden we de laatste ontwikkelingen bij.

Tom van der Leij

Geen telefonische communicatie mogelijk

Beschrijving

Ik ben best tevreden over de software, en ook via de chat gaat het ook vlot, Echter ik loop continu tegen kleine dingen aan waarbij ik telefonisch hulp nodig heb om mij verder te helpen. Die... Ik ben best tevreden over de software, en ook via de chat gaat het ook vlot, Echter ik loop continu tegen kleine dingen aan waarbij ik telefonisch hulp nodig heb om mij verder te helpen. Die mogelijkheid bestaat niet, ik ben gvd al een maand aan het proberen 5 pinpassen aan te schaffen, het lukt niet!! Erg frustrerend (ik ben al 5 jaar klant!), Ik vind dit eigenlijk echt heel slecht en wil als een volwaardige klant behandeld worden, niet als een nummer. Kan iemand bellen toevallig en mij echt helpen??? Ik kom er niet uit BvD, Tom

Reactie Moneybird:

Hi Tom, bedankt voor je review. Het is fijn om te horen dat je over het algemeen tevreden bent met onze software, maar we vinden het vervelend om te horen dat je tegen problemen bent aangelopen. Ik... Hi Tom, bedankt voor je review. Het is fijn om te horen dat je over het algemeen tevreden bent met onze software, maar we vinden het vervelend om te horen dat je tegen problemen bent aangelopen. Ik zie dat je hierover contact hebt gehad met een van mijn collega's. Hopelijk is dit probleem inmiddels opgelost, maar als je nog steeds ergens tegenaan loopt, aarzel dan niet om te reageren op die e-mail.
We begrijpen dat telefonisch contact soms effectiever kan zijn, maar op dit moment bieden we alleen ondersteuning via e-mail. We zijn bezig om andere ondersteuningsmogelijkheden te bieden, ook voor situaties zoals deze. Helaas kunnen we daarover niets concreets zeggen, maar we waarderen je feedback en nemen het serieus.

Stephan

Niet aan beginnen!

Beschrijving

Prima programma voor facturering misschien, maar voor jouw accountant/boekhouder is dit programma echt een ramp...! Verschillen in subadministraties, complexe manier van memoriaalboekingen maken,... Prima programma voor facturering misschien, maar voor jouw accountant/boekhouder is dit programma echt een ramp...! Verschillen in subadministraties, complexe manier van memoriaalboekingen maken, incomplete en onoverzichtelijke rapportages, heb je het een goed gecorrigeerd dan wijzigt het ander zonder aanwijsbare reden etc. etc. etc.

Reactie Moneybird:

Hi Stephan, wat vervelend om te lezen dat je deze ervaring met ons hebt. Zou je in een e-mail naar support@moneybird.com graag willen toelichten waar je tegenaan loopt? We horen graag je feedback... Hi Stephan, wat vervelend om te lezen dat je deze ervaring met ons hebt. Zou je in een e-mail naar support@moneybird.com graag willen toelichten waar je tegenaan loopt? We horen graag je feedback over deze situatie(s).

Lotte

Qr voor betaling doet het niet

Beschrijving

De QR voor betalen van kwartaalbelasting doet het bij mijn ASN rekening niet. Tevens hebben mijn facturen aan klanten geen directe betaallink.

Reactie Moneybird:

Voor de QR-code die wordt gegenereerd, hanteren we de EPC-standaard. Het kan zijn dat je bank de code niet kan scannen. Je kunt de aangifte dan het beste op een andere manier voldoen.
Je geeft...
Je geeft aan dat je facturen geen directe betaallink hebben: We willen dit graag voor je nakijken. Je kunt hiervoor een mail sturen naar support@moneybird.com. We kijken graag met je mee.

Badkamerstation

zeer slechte inzet en bereikbaarheid om
problemen op te lossen
ook geen vertegenwoordiger of iemand die fysiek
het systeem goed kan komen uitleggen
moneybird onlinerekening heeft geen goede of duidelijke
overzicht van bijschrijvingen de splitsing tussen eigenrekening en die van moneybird is niet handig
alleen het maken van offertes en facturen is hier gemakkelijk je kan geen termijnen factureren

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je review, jammer dat je dit op deze manier ervaart. We geven momenteel alleen support via e-mail. Vanwege drukte op ons platform kan het wel wat langer duren voordat we je verder... Bedankt voor je review, jammer dat je dit op deze manier ervaart. We geven momenteel alleen support via e-mail. Vanwege drukte op ons platform kan het wel wat langer duren voordat we je verder kunnen helpen. Daarvan zijn we op de hoogte, maar we doen wel ons best om je zo snel en goed mogelijk verder op weg te helpen. In ieder geval bedankt voor je geduld daarvoor.
We leggen daarbij ons systeem niet fysiek uit, maar je kunt al heel veel vinden in onze kennisbank of je kunt je aanmelden voor een livesessie waarbij we een korte rondleiding door Moneybird geven. Wellicht helpt je dat verder op weg. Aanmelden kan hier: https://www.moneybird.nl/moneybird-live/
Mocht je nog meer inhoudelijke feedback hebben over het gebruik van Moneybird dan helpt het ons verder op weg als je ons een mal stuurt naar support@moneybird.com met je bevindingen.

All-4-Music Events

Herinneringsmail als workflow

Beschrijving

Helaas is het niet mogelijk om als work flow een herinnering( smail) te sturen bij de verlopen offertes. Hopelijk kan hier aangewerkt worden, prima voor de rest heel tevreden al een aantal jaren.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor deze mooie review.
Bedankt voor deze mooie review.
Het is niet mogelijk om herinnering te versturen bij een offerte. Fijn dat je dit als feedback meegeeft, daar leren we van. Ik neem het intern mee op onze wensenlijst. We kunnen alleen niks concreets zeggen over of en wanneer het wordt opgepakt.

info@pruislastechniek.nl

Super facturatieprogramma!

Super facturatieprogramma!
Mis alleen de mogelijkheid om proforma facturen te maken.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je mooie review! Het klopt dat er geen mogelijkheid is om proforma facturen aan te maken, maar ik neem je feedback hierover wel mee op onze wensenlijst.

Eric Jansen

Prijzen stijgen, product wordt niet beter

Beschrijving

Het werkt, maar nog steeds erg veel haperingen die er, zo lijkt het al jaren inzitten.

Reactie Moneybird:

Oh jee! We willen eigenlijk wel graag dat je waar voor je geld krijgt, dus daar gaat misschien iets mis. Wil je ons mailen welke haperingen je precies ervaart op support@moneybird.com? Dan kijken we... Oh jee! We willen eigenlijk wel graag dat je waar voor je geld krijgt, dus daar gaat misschien iets mis. Wil je ons mailen welke haperingen je precies ervaart op support@moneybird.com? Dan kijken we graag even mee of we daar iets kunnen oplossen.

Triple A Isolatie

Overzicht te betalen leveranciers

Beschrijving

Mooi overzicht. Zou mooi zijn als je kan sorteren op uitstaande dagen

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je review en feedback. Er is op dit moment geen uitgebreid rapport beschikbaar. Mis je gegevens op het huidige crediteurenoverzicht (geldt ook voor debiteuren) laat het ons dan gerust... Bedankt voor je review en feedback. Er is op dit moment geen uitgebreid rapport beschikbaar. Mis je gegevens op het huidige crediteurenoverzicht (geldt ook voor debiteuren) laat het ons dan gerust weten via support@moneybird.com: we willen graag kijken naar hoe we onze rapporten in de toekomst kunnen verbeteren!

Oranje Zone

Donkere modus optie

Beschrijving

Gebruiken moneybird met donkure modus zou veel leuker zijn voor mij.

Reactie Moneybird:

Goed nieuws voor jou, want dat kan al! Als je op je computer werkt kun je via je naam rechts bovenaan bij 'Thema' kiezen voor licht of donker, of je volgt de instellingen van je systeem.
In de...
In de Moneybird app is die mogelijkheid er ook, zie: https://www.moneybird.nl/blog/darkmode-in-mobiele-apps-beschikbaar. Vragen? Mail ons dan op support@moneybird.com. En bedankt voor je review!