put

Wij zochten een wasmachiene na telefoniesch contakt konden we vlug terecht en werden heel goed geholpen dinsdag gekocht donderdag bezorgd goede uitleg en een prima machien

Flynth Adviseurs en Accountants

Zorgt perfekt !!! voor de klanten als er storingen zijn.

Johan Kamsteeg

Binnen 2 uur teruggebeld na melding probleem vaatwasser in website is gewoon erg snel . Goed en prettig ben ik tel te woord gestaan. Heel snel kon er een monteur komen om de nieuwe vaatwasser te... Binnen 2 uur teruggebeld na melding probleem vaatwasser in website is gewoon erg snel . Goed en prettig ben ik tel te woord gestaan. Heel snel kon er een monteur komen om de nieuwe vaatwasser te plaatsen. Montage ook goed verlopen en was netjes op afgesproken tijdstip bij mij. Thuis . Dik tevreden hoe alles is verlopen. Ik zou zeggen een 9 als cijfer 👍

M. de Gruijter

Onze wasmachine was stuk. De monteur heeft hem vlot gemaakt want zonder kan je toch niet.

G. de Waard- Kuiken

Prima service , heel goed geholpen
Alle lof!

Jasper

Denkt enorm goed mee

S. Aupperlee

Snelle service en deskundig petsoneel

Petra

Snelle en goede reparatie, vriendelijk en meedenkend geholpen; echt hele fijne service

Rita

Wij zijn al jaren trouwe klant en dik tevreden!!!
Wij zijn al jaren trouwe klant en dik tevreden!!!
Deze x duurde de levering van een vaatwasser langer dan gepland, maar de monteur die hem kwam plaatsen, maakte alles weer goed! Netjes, ter zake kundig, vriendelijk. Service die verder gaat, dan "alleen maar" plaatsen. Ook de complimenten voor de verkoper!