Welk cijfer geeft u onze dienstverlening op een schaal van 1-5?

Ahmed Küpeli / S&A investments BV

Mogelijk maakt financiering echt mogelijk. Zij gaan verder dan de reguliere financierder. Echte ondernemers!

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Ik ben zeer positief over hun dienstverlening

Arnoldus Elibertus Kroeze

Vakkundig en plezierig

Ramsoor Naipal

Nauwelijks contact gehad met Mogelijk.B.V.
en mijn tussen persoon was niet overal van op de hoogte

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

werkwijze in het algemeen!
zoals erachter komen dat Mogelijk een eigen taxatie bestand voert met 400.00 euro boven dat budget van een ander zakelijke taxatie.
dat zijn geen leuke...
werkwijze in het algemeen!
dat zijn geen leuke verrassingen.
en dat mijn taxatie van het eerste taxateur niet meegenomen is
met het aanvraag!ook een zakelijke taxatie.

Marcel Groen / Banketbakkerij GROEN

Zeer klantvriendelijk verstand van zaken als ondernemer is dat echt een must. Je voelt je echt klant en hebt het gevoel dat ze er ook daadwerkelijk voor je zijn. Het is zeker niet goedkoop maar de... Zeer klantvriendelijk verstand van zaken als ondernemer is dat echt een must. Je voelt je echt klant en hebt het gevoel dat ze er ook daadwerkelijk voor je zijn. Het is zeker niet goedkoop maar de professionaliteit is om van te genieten. Geen lijken uit de kast een echte no nonsens mentaliteit. U vraagt dit dan bieden wij U de volgende opties, en binnen 4 weken is het geregeld . Top notaris kantoor Ik ga nooit meer bedelen bij de bank en mezelf voor schut laten zetten door mensen zonder kennis.

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

De communicatie over het te aanvaarden rentepercentage en de werkelijk berekende rente in mijn geval de geldgever krijgt 5% zo heeft hij hem op jullie site geaccepteerd en ik moet 5.49 betalen waar... De communicatie over het te aanvaarden rentepercentage en de werkelijk berekende rente in mijn geval de geldgever krijgt 5% zo heeft hij hem op jullie site geaccepteerd en ik moet 5.49 betalen waar blijft dan die 0.49% steekt "mogelijk" die nog eens extra in de pocket of wordt dat een spaarpotje ??? ik kan daar niets duidelijks over vinden niet op de site en ook niet helemaal duidelijk nadat ik hier over heb gebeld.

Bouw en Schildersbedrijf Dekker

nee

CASA Bedrijfshypotheken

Oplossingsgericht

nee

Financieringsgilde Hilversum

Zeer goed en snel aanvraagtraject!
Vrijdag eerste gesprek waarbij ik direct een offerte heb ontvangen.
Zeer goed en snel aanvraagtraject!
Vrijdag eerste gesprek waarbij ik direct een offerte heb ontvangen.
De dinsdag daarop was de aanvraag geaccepteerd door een investeerder. Twee weken daarna transport en hypotheekverstrekking. SUPER!!

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Het was mijn eerste ervaring met MOGELIJK. Wat duidelijkere communicatie over de administratieve afwikkeling was fijn geweest.

Rollercoaster

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Niet alleen op voorhand akkoord op pand maar ook op debiteur.

Jolande Catharina Colder

Prima geregeld. Goede ontvangst gehad op kantoor.

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Voor een tussenpersoon op voorhand de aanvraag door de beslisboom halen. Wij waren verbluft dat we ter plekke hoorden dat het mogelijk niet zou kunnen. Bleek achteraf wel te kunnen, maar op dat... Voor een tussenpersoon op voorhand de aanvraag door de beslisboom halen. Wij waren verbluft dat we ter plekke hoorden dat het mogelijk niet zou kunnen. Bleek achteraf wel te kunnen, maar op dat moment voelde het niet goed.

Slecht, bedrijf vraagt onmogelijke dingen die niet realistisch zijn voor een financiering. We zijn inmiddels al meer dan een maand bezig met een financiering te regelen maar lopen vast terwijl we... Slecht, bedrijf vraagt onmogelijke dingen die niet realistisch zijn voor een financiering. We zijn inmiddels al meer dan een maand bezig met een financiering te regelen maar lopen vast terwijl we aan alle normale voorwaarden voldoen.

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Wees duidelijker en wacht niet zo lang met communiceren van telkens weer nieuwe dingen