Welk cijfer geeft u onze dienstverlening op een schaal van 1-5?

Robbie ten Thije

Gemakkelijk, efficiënt, correcte voorwaarden, geen (on)mogelijke vragen.

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Nee, ik wil in de toekomst graag zaken met jullie blijven doen.

Imro Inderdath Bhaggoe

Super goed geregeld en volgens afsoraak

Nee ga zo door

Shantie Angelita Baran

Snel, prettig en goed

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Ja, bij meerdere onderpanden zou het fijn zijn als dit in 1 hypotheek onder gebracht zou kunnen worden. Dan 1 offerte en 1 hypotheekakte. En scheelt in kosten voor de klant. Begrijp dat het met evt.... Ja, bij meerdere onderpanden zou het fijn zijn als dit in 1 hypotheek onder gebracht zou kunnen worden. Dan 1 offerte en 1 hypotheekakte. En scheelt in kosten voor de klant. Begrijp dat het met evt. lose verkopen in de toekomst te maken heeft, maar daar is in 1 offerte ook wel een oplossing voor te vinden, met een specificatie van de onderpanden en de hoogte van de leningdelen.

Goede ondersteuning

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

proactieve informatie. Na claimen heeft het enkele maanden geduurd voordat akte werd ondertekend...

Abraham Hendricus Kool

Zeer goed

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

zou mooi zijn als de verhuur hypotheek ook voor verhuurd bedrijfsmatig onroerend goed beschikbaar zou komen , scheelt een hoop rentelasten

Tom Veerman

Goede ervaringen

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

De datum van overschrijvingen eerder bekend maken

nee

Een goede combi tussen menselijk contact en het automatiseren van de processen. "Zaken doen' is daardoor laag drempelig en prettig

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Ik heb nu twee ervaringen. Ik merk dat er duidelijk verschil is in de kwaliteit van notarissen. Dat heeft wel impact op het verloop van het proces.

Joey en Roxanne

Menselijk, helder en kordaat.

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Bij het selecteren van een financiering wordt er op dinsdagochtend om stipt 11.00 uur door tientallen geldgevers geklikt op hetzelfde moment. Dat proces zou beter ingericht kunnen worden.