Welk cijfer geeft u onze dienstverlening op een schaal van 1-5?

Positief , snel schakelen

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

na de deal beter contact houden, geeft te veel een gevoel van dat het resultaat behaald is, en dat het daarna niet meer zo belangrijk is

Albert Dekker

Duur maar goedje

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Hi hi courtage wat minder. Met name maandelijks bedrag voor automatische incasso is belachelijk

Mike Plevier

Prima. Reageren snel, handelen vlot. Zeer tevreden.

Lennart Ruigrok

Een verademing

N.V.T

Henk van Hoeckel

Goed, en (voorzover nu mijn ervaring rijkt) goed geautomatiseerd

Kornelis Bruining en mevrouw J.J. Ligthart

Gematigd positief. Communicatie bij zaken doen is niet optimaal. Nadat ik een claim gelegd had alleen een bevestiging per mail gekregen. Toen ik niets meer hoorde zelf contact opgenomen en te horen... Gematigd positief. Communicatie bij zaken doen is niet optimaal. Nadat ik een claim gelegd had alleen een bevestiging per mail gekregen. Toen ik niets meer hoorde zelf contact opgenomen en te horen gekregen dat ik zelf contact moest opnemen met de notaris. Deze nam pas contact met mij op een paar dagen voordat het bedrag gestort moest worden. Bij deze claim werd aangegeven dat het spoed was maar uiteindelijk werd het pas 2 maanden later geregeld.
Ook bij een andere case, waarbij de lener door Corona een periode niet kon betalen, kan de communicatie beter.
Telefonisch contact met jullie is wel prettig en correct.

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Vaker en duidelijker communiceren.

Marinus Andreas Peeters

Goede service

Neen

Fantastisch

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Een portal met alle geldverstrekkingen en rapportage-mogelijkheden zou mooi zijn.