Van Gestel Agriservice V.O.F

Makelijk, snel duidelijkheid

Frans Valks

Zeer matig

Betrokkenheid

Prima ervaring, medewerkers zijn zeer vriendelijk en meewerken.

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Het proces is soms lastig. Gezien de spoed moest ik veel dingen zelf oppakken en uitzoeken en was de begeleiding niet genoeg.

Ik heb net mijn 2e verstrekte lening afgerond bij jullie. Tijdens de eerste lening had ik een een soort projectmanager toegewezen gekregen en dat werkte prettig. Ook met de notaris ging alles snel... Ik heb net mijn 2e verstrekte lening afgerond bij jullie. Tijdens de eerste lening had ik een een soort projectmanager toegewezen gekregen en dat werkte prettig. Ook met de notaris ging alles snel en soepel.
De net afgeronde 2e lening verliep een stuk moeizamer en langzamer, tot het tekenen ca 2 maanden. Er was ook geen projectmanager en waarschijnlijk mede door deze notaris ging het minder snel en soepel. Afgezien van heel veel nieuwe vragen en verzoeken heb ik ook nog kosten moeten maken voor legaliseren van mijn handtekening. Ik ging ervan uit dat de door jullie ingeschakelde notarissen dezelfde dingen vragen en willen weten.

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Zie boven, iets meer contact en begeleiding was prettig geweest.

Niet altijd even alert. moeizame communicatie

Zie mijn ervaringen

Paul Frans Jozef van den Heuvel

Erg goed

Nee

Pieter Van Der Waals

Snel zaken doen en schakelen

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

de opbouw van het dossier gaat soms wat rommelig

Eenvoudig, en betrekkelijk snel geregeld.

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Dichter op de bal zitten met betrekking tot voortgang financierings proces. Zorgen dat online tool voor identificeren ook andere banken dan de huidige beperkte selectie toe staat.

Daniel Reinier Meijer

Prettige samenwerking nu al in meerdere dossiers. Alles snel en goed geregeld.

Nee