Jan Buijze

Bestellen en bezorgen en ook het produkt zeer goed!!

Wat zijn sterke punten van de Modifastshop van Drogix?

ik word vlot geholpen als de bestelling fout gaat

Dirk

Bestellingsproces incl. betaling verloopt vlotjes doch dan wordt het donker...geen enkele notificatie van verzendklaar-verzonden-tracking en plots staat dan iemand aan de deur...hopelijk ben je dan... Bestellingsproces incl. betaling verloopt vlotjes doch dan wordt het donker...geen enkele notificatie van verzendklaar-verzonden-tracking en plots staat dan iemand aan de deur...hopelijk ben je dan thuis...waarom? vroeger verliep dat alles perfect...

Anne Marie Lysen

Onze bestelling is tot op heden altijd zeer vlot verlopen en correct uitgevoerd dus blijven we terugkomen.

Wat zijn sterke punten van de Modifastshop van Drogix?

Prijs kwaliteit en een zeer correcte bestelling van de goederen

aleida

Ik ben heel tevreden met de afhandelingen met modifast,is altijd snel als ik een bestelling heb gedaan.en modifast helpt mij om toch aftevallen daar ik niet veel beweging heb.

Wat zijn sterke punten van de Modifastshop van Drogix?

ik vind alles wat ik nodig heb,en kan gerust zijn dat ik ook alles krijg.

Tamara Schijven

Ik vind het fijn als alleenstaande moeder van 4 kids. Dat ik hier ook aan mijn zelf jan werken. Het is lekker en een stuk goedkopen . Dan maar 1 a 2 dagen wachten. Maar wel met flinke korting

Korting .en goed aanspreekbaar

Jolanda Haverlag

Ik heb niet zo vaak besteld maar wat ik besyeld heb was en ging goed

Wat zijn sterke punten van de Modifastshop van Drogix?

Wat een vraag... geen idee !

Willy Van der sluijs

Zeer goed

Korting

Ciska Stanneveld

Ik heb nu 2 x bij modifastshop besteld, en 2 x heb ik een snelle levering gehad.

Ik heb 2 x voor de optie achteraf betalen gekozen, en dat gaat prima

Diane Holstein-Zuidwijk

Ik moest afvallen voordat ik een gbp operatie onderga. Ondanks sporten en gezond eten viel ik niet af,kwam ik juist bij. Op advies van de dietiste begonnen aan modifast. In 1,5 week 5,5kg kwijt.

Wat zijn sterke punten van de Modifastshop van Drogix?

De shake's en de puddings zijn erg lekker. Was voor mij hierdoor goed vol te houden

Sandy

Prima website, artikelen snel te vinden

Erg snelle levering!