K Teunissen

Uitgebreide voorraad

Marjolein de Wit

Duidelijk assortiment. Verschillende pakketten met variatie.

Van moere marc

Goed overzicht
Duidelijke afspraken

Correcte levering en opvolging

Sally vanaert

Een ideaal hulpmiddel om een nieuw, gezonder eetpatroon te beginnen. De snelle resultaten geven de moed om door te bijten, en oude voedingsgewoontes te doorbreken.

Wat zijn sterke punten van de Modifastshop van Drogix?

- de prijs; in België is dit veel duurder
- makkelijk te bestellen; een duidelijke, overzichtelijke site
- snelle levering

Claudia van Tongerloo

Een hele fijne webshop, kreeg alleen veel te laat mijn bestelling binnen door een foutje, waardoor ik dus zelf modifast in de winkel ben gaan kopen, dit ook gemaild naar de modifast shop, ze kwamen... Een hele fijne webshop, kreeg alleen veel te laat mijn bestelling binnen door een foutje, waardoor ik dus zelf modifast in de winkel ben gaan kopen, dit ook gemaild naar de modifast shop, ze kwamen met een voorstel om het gehele bedrag terug te storten, en mocht ook de producten houden! Een enorm klantvriendelijke webshop! Raad hem ook iedereen aan! Toptoptop!!

Gewoon een top bedrijf!

Verweij

Makkelijk om te bestellen.
leveren duurde langer dan op de webshop werd verteld.

makkelijk te bestellen

Reactie Modifastshop.nl:

Beste Klant, Door een logistieke aanpassing zijn meerdere orders wat vertraagd verzonden. Onze excuses hiervoor. De aanpassingen zullen er wel toe leiden dat we u in de toekomst nog beter van... Beste Klant, Door een logistieke aanpassing zijn meerdere orders wat vertraagd verzonden. Onze excuses hiervoor. De aanpassingen zullen er wel toe leiden dat we u in de toekomst nog beter van dienst kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Bee Slim

De ervaring is goed, alleen jammer dat ik geen bericht krijg om mijn bestelling te volgen, ik weet nooit wanneer het geleverd wordt. Dat is best vervelend.

Wat zijn sterke punten van de Modifastshop van Drogix?

De prijs en de snelle levering

Reactie Modifastshop.nl:

Beste Klant, Bij iedere verzending sturen wij ook een track&trace link, waarmee de zending is te volgen. Mogelijk is deze in uw "spam"-map terechtgekomen? Met vriendelijke... Beste Klant, Bij iedere verzending sturen wij ook een track&trace link, waarmee de zending is te volgen. Mogelijk is deze in uw "spam"-map terechtgekomen? Met vriendelijke groet, Klantenservice

M van Eekelen

Snelle en correcte levering

Wat zijn sterke punten van de Modifastshop van Drogix?

als boven, en leuke aanbiedingen

René Harleman

Goed en snel

Prijs

Yvonne Linden

Hele goeie service

Wat zijn sterke punten van de Modifastshop van Drogix?

ze hadden niet allemaal de smaken op voorraad en ik belde dat ik moest beginnen met de modifast en ze stuurde meteen de smaken die ze wel op voorraad hadden op en de resterende smaken kwamen netjes... ze hadden niet allemaal de smaken op voorraad en ik belde dat ik moest beginnen met de modifast en ze stuurde meteen de smaken die ze wel op voorraad hadden op en de resterende smaken kwamen netjes daarna