Verweij

Makkelijk om te bestellen.
leveren duurde langer dan op de webshop werd verteld.

makkelijk te bestellen

Reactie Modifastshop.nl:

Beste Klant, Door een logistieke aanpassing zijn meerdere orders wat vertraagd verzonden. Onze excuses hiervoor. De aanpassingen zullen er wel toe leiden dat we u in de toekomst nog beter van... Beste Klant, Door een logistieke aanpassing zijn meerdere orders wat vertraagd verzonden. Onze excuses hiervoor. De aanpassingen zullen er wel toe leiden dat we u in de toekomst nog beter van dienst kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Bee Slim

De ervaring is goed, alleen jammer dat ik geen bericht krijg om mijn bestelling te volgen, ik weet nooit wanneer het geleverd wordt. Dat is best vervelend.

Wat zijn sterke punten van de Modifastshop van Drogix?

De prijs en de snelle levering

Reactie Modifastshop.nl:

Beste Klant, Bij iedere verzending sturen wij ook een track&trace link, waarmee de zending is te volgen. Mogelijk is deze in uw "spam"-map terechtgekomen? Met vriendelijke... Beste Klant, Bij iedere verzending sturen wij ook een track&trace link, waarmee de zending is te volgen. Mogelijk is deze in uw "spam"-map terechtgekomen? Met vriendelijke groet, Klantenservice

M van Eekelen

Snelle en correcte levering

Wat zijn sterke punten van de Modifastshop van Drogix?

als boven, en leuke aanbiedingen

René Harleman

Goed en snel

Prijs

Yvonne Linden

Hele goeie service

Wat zijn sterke punten van de Modifastshop van Drogix?

ze hadden niet allemaal de smaken op voorraad en ik belde dat ik moest beginnen met de modifast en ze stuurde meteen de smaken die ze wel op voorraad hadden op en de resterende smaken kwamen netjes daarna

Mariska Duvaloois

Prettig dat er veel keuze is en dat alles keuzes beschikbaar zijn, goedkoper of even duur als in de winkel en het wordt thuisbezorgd

Zie bovenstaand

Lola

Het is altijd super, goede assortiment, redelijke prizen en snel verzending. Helemaal blij mee

Assortiment en snel verzending

Ingrid

Snel en goede prijs.
Spijtig dat je niet met Paypal kan betalen.

TERRY DE SMET

Altijd leuk winkelen bij jullie web site veel keuze aan de voordeligste prijzen

Wat zijn sterke punten van de Modifastshop van Drogix?

super snelle leveringen altijd correct.

marie-lou van bakel

Mijn ervaring met Modifastshop.nl : het was de eerste keer dat ik iets bestelde bij jullie en dat is heel goed gegaan, ben een tevreden klant.

Wat zijn sterke punten van de Modifastshop van Drogix?

alles is verlopen zoals men heeft voorgesteld, op tijd geleverd en goede communicatie.