Renaat

De duidelijke website met een goede productfocus op Modifast en correcte prijzen, gecombineerd met de vlotte service maken het een gemak om Modifast te kopen.

Focus op Modifast, makkelijke website

Jan

Goed, beter, Drogix!

Wat zijn sterke punten van de Modifastshop van Drogix?

Gemak bij bestellen, correcte leveringen!

Henri Aardse

Sinds eind 70-er jaren gebruik ik Modivast pudding, voorheen met muesli, helaas heeft u diverse smaken met muesli uit uw assortiment gehaald en nu zie ik dat u overgaat naar 8 zakjes in een doos???

Wat zijn sterke punten van de Modifastshop van Drogix?

Breed Modifast assortiment met goede aanbiedingen en snelle leveringen

Een gewoon redelijk goede webwinkel. De levering van de bestellingen is soms wat onregelmatig en dat wordt helaas niet gecommuniceerd. Daar zou men veel winst op kunnen behalen.

De prijs

Lmf van dekken

Niet goed erg late levering

Modifast is goed

Mijn vrouw is zeer tevreden al minstens 2 jaar.

makelijk klaar te maken en de verpakking prima +verzending een 10

Lola Torrome

Ik gebruik modifast intensive. Goed produkt en makkelijk om te gebruiken. Ik miss wel meer assortiment in warme zoutig gerechten, tegenwoordig hebben jullie pas 1, de curry noodles.

Snelheid in bezorging

Van Wesemael Marc

Een overzichtelijke webshop, makkelijk om te bestellen en de service na verkoop is super !

Wat zijn sterke punten van de Modifastshop van Drogix?

Goede service na verkoop en snelle leveringen, al loopt deze laatste door de koerierdienst niet altijd even vlekkeloos (veel stuk gemaakte dozen waar voedingssupplementen dan uit verdwenen of ook... Goede service na verkoop en snelle leveringen, al loopt deze laatste door de koerierdienst niet altijd even vlekkeloos (veel stuk gemaakte dozen waar voedingssupplementen dan uit verdwenen of ook stuk zijn gemaakt door nalatigheid van de chauffeur)

Clair, facile, bonne description des produits

commander en 3 cliques !

Prima bedrijf met duidelijke site