MODEZZA

Stel: iemand vraagt je naar een leuke modewinkel, zou je ons dan aanbevelen?

Ja ben goed geholpen en ben tevreden.

Heb je wel eens één van onze events bezocht? Zoals bijvoorbeeld de modeshows of het Flashy Fashion Weekend. Graag willen we weten wat jou ervaring was tijdens dit event.

Leuk. Ga altijd naar de modeshow.

Heel goed en vriendelijk geholpen

Ja

Heb geen events bezocht.

Mieke Poelen van mol

Is altijd thuiskomen

Staat jouw favoriete merk er niet bij? Laat ons dan weten van welk merk jij fan bent.

Vind alles leuk.

Altijd gezellig

Wij staan altijd open voor leuke tips of andere suggesties, dus weet jij iets wat wij missen dan horen wij dat graag.

N.v.t

Pauline

Zeker weten!

Is verschillend. Iets met een A-lijn

Niet bezocht

Anne-Marie

Ik ben volop geslaagd en ben goed geholpen

ik heb eigenlijk nooit iets bezocht.
Ik vind het leuk dat er iets wordt georganiseerd maar zelf vergeet ik het altijd dat het is.

tevreden klant

Ja ik ben goed geholpen en tevreden de winkel verlaten.

Ik heb beide bezocht. Ben tevreden zoals jullie het organiseren.

neen, heb ik niet.

Ben zeker goed geholpen, eerlijk advies gekregen

Geen favoriet

Verheyen Nicole

Heel goed geholpen ook heel tevreden

Nog niet geweest

Geen tips