MODEZZA

Stel: iemand vraagt je naar een leuke modewinkel, zou je ons dan aanbevelen?

Absoluut. Ik heb als klant het gevoel dat jullie echt jullie best doen voor mij en andere klanten. Dat stel ik op prijs.

Heb je wel eens één van onze events bezocht? Zoals bijvoorbeeld de modeshows of het Flashy Fashion Weekend. Graag willen we weten wat jou ervaring was tijdens dit event.

Ga zo door!

Altijd

Ga al jaren naar de modeshows in het voor en naseizoen. Vind het leuk om elke weer de nieuwe collectie te zien. Ga vooral zo door.

Wij staan altijd open voor leuke tips of andere suggesties, dus weet jij iets wat wij missen dan horen wij dat graag.

Nvt

mieke manders

Altijd alle tijd voor me! En ik mag alles aanpassen.

is altijd super gezellig en goed verzorgd

Marjan van de Ven

Jazeker, heel tevreden.

Nee nog niet gedaan, ontvang wel altijd een uitnodiging.

Super goed

Staat jouw favoriete merk er niet bij? Laat ons dan weten van welk merk jij fan bent.

Weet ik zo niet

M.Hendriks

Ben prima geholpen en ging erg teverden naar huis met mijn aankopen!

Modeshow in voorgaande jaren was erg leuk, goed verzorgd.

Zeer goed geholpen. Helaas niet gevonden wat ik zocht.

Goed geholpen door verkoopster. Zelfs kleding van pop gehaald.

Heb geen favoriet merk, was de eerste keer in de winkel