MODEZZA

Stel: iemand vraagt je naar een leuke modewinkel, zou je ons dan aanbevelen?

Ik heb een opmerking. afgelopen zaterdag bleek dat er uit verkoop was. ik een aantal broeken geprobeerd had die of te groot waren maat 50/52 en kleiner maat 46/48 te klein waren. ik zit tussen maat...

Staat jouw favoriete merk er niet bij? Laat ons dan weten van welk merk jij fan bent.

ik heb geen favoriete merk, maar kijk wat bij mij past.

Heb je wel eens één van onze events bezocht? Zoals bijvoorbeeld de modeshows of het Flashy Fashion Weekend. Graag willen we weten wat jou ervaring was tijdens dit event.

beide. Gezellig en ziet er professioneel uit.

Ik ben heel goed geholpen.

Exelle

Al een aantal jaren bezoek ik de modeshows. De laatste show waren er ook twee jongere meiden om te showen dat vond ik leuk. Ook was de locatie beter als voorheen.
Er mag iets meer diversiteit in de mannequins, groot, klein, volslank, appelfiguur, peerfiguur.
Soms draagt een mannequin kleding die niet bij haar past. Dat is jammer.

Angelina Rooijmans

Zeker! Iedereen is heel behulpzaam.

Ik let eig. Niet echt op merken

Ja prima

Nvt

Wij staan altijd open voor leuke tips of andere suggesties, dus weet jij iets wat wij missen dan horen wij dat graag.

Nvt

Ik kom graag in jullie winkel
Leuke dingen zoals cadeautjes ,kleding etc
Helaas ben ik aantal dagen geleden niet vriendelijk geholpen
Jammer want het is een kleine moeite om...

Reactie MODEZZA:

Hallo

Dank je wel voor je feedback maar wat ontzettend vervelend om te horen dat jouw ervaring niet positief is. Het is zeker niet de bedoeling dat je onvriendelijk behandeld word het moet eigenlijk een feestje zijn als je in onze winkel aan het shoppen bent. Ik weet dan ook niet wat er precies is mis gegaan en ook de dames die dinsdag gewerkt hebben zijn zich niet bewust van onvriendelijk gedrag. Hopelijk sta je open om toch nog eens gezellig binnen te lopen en ik vertrouw erop dat je dan zeker de winkel met een positief gevoel gaat verlaten.

Tessa

Oosterbosch

Zeer tevreden!!

Merk maakt mij niet uit als het maar mooi is en de kwaliteit goed is

Nee ben net pas bekend met jullie winkel

Anny van Oorschot

Ja

nog nooit

Goed eerlijk advies. Vriendelijke medewerkers

Ja

Nee geen tips

Anja v.d. Gevel

Altijd gezellig om even naar binnen te wandelen bij jullie, gastvrij, vriendelijk en behulpzaam, niet opdringerig.

sorry, niet geweest