MODEZZA

Stel: iemand vraagt je naar een leuke modewinkel, zou je ons dan aanbevelen?

Ik ben supergoed geholpen door Tessa en zeer tevreden, met leuke aankopen, naar huis gegaan.

Ien van der Gugten

Ik wordt altijd vriendelijk en deskundig geholpen. Ook als ik alleen maar even kom snuffelen is men attent en vriendelijk

Staat jouw favoriete merk er niet bij? Laat ons dan weten van welk merk jij fan bent.

Ik kijk of ik iets leuk vind , model, kleur en materiaal zijn belangrijker dan het merk.

Heb je wel eens één van onze events bezocht? Zoals bijvoorbeeld de modeshows of het Flashy Fashion Weekend. Graag willen we weten wat jou ervaring was tijdens dit event.

Doe altijd leuke ideeën op tijdens de modeshows

Super

Met het zwarte hart label! Lachen

Wij staan altijd open voor leuke tips of andere suggesties, dus weet jij iets wat wij missen dan horen wij dat graag.

Ja....je kent mij; lichte kleuren en niet alleen zwart

Monique heeft me erg goed geholpen. Niets was haar teveel als ik nog iets wilde passen. Ben met een goed gevulde tas de winkel uitgegaan. 😉

Yvonne

Heel tevreden

Ophilia

Ben zeer tevreden
Vriendelijk

Ophilia..

Iris

Ik ben zeer zeker gastvrij en goed geholpen. Doordat jullie historie bijhouden in jullie klantenbestand is het nog een stukje makkelijker favoriete basisstukken nog een keer te halen. Ik ben...

Zeker. Altijd leuk, van mij mogen er nog meer combi's geshowd worden maar dat zal wel lastig worden.

Ben heel goed geholpen met een goed en eerlijk advies

was mijn eerste aankoop

nee

Je voelt je altijd welkom.

Boris is ook een erg leuk, Nederlands merk.

Een hoek met goedkopere items was een goed idee. Mag van mij doorgaan.