Wijnand van Dommelen

Prima training Google Adwords gevolgd bij Modation! Tailor made training aan de hand van je eigen Adwords campagne en Renee is een uitstekende trainer met niet alleen trainingservaring maar vooral... Prima training Google Adwords gevolgd bij Modation! Tailor made training aan de hand van je eigen Adwords campagne en Renee is een uitstekende trainer met niet alleen trainingservaring maar vooral ook praktijkervaring!

RD

De 3 daagse Google Prof training van Modation is een goede basis om het GA Prof examen te behalen. training is breed qua opzet. wel is er veel ruimte voor individuele vragen etc. Binnen Modation... De 3 daagse Google Prof training van Modation is een goede basis om het GA Prof examen te behalen. training is breed qua opzet. wel is er veel ruimte voor individuele vragen etc. Binnen Modation geven verschillende medewerkers deze training. Deze training werd gegeven door Krista van Eeuwijk, die op enthousiaste en vooral plezierige wijze haar kennis aan ons heeft overgebracht.

RD

Aangezien ik totaal geen ervaring had met Google Analytics heb ik mij ingeschreven voor deze training. Mijn doel was om in ieder geval de rapportages te kunnen lezen die ik aangeleverd krijg van het... Aangezien ik totaal geen ervaring had met Google Analytics heb ik mij ingeschreven voor deze training. Mijn doel was om in ieder geval de rapportages te kunnen lezen die ik aangeleverd krijg van het online marketingbureau. Na een gastvrije ontvangst op he

Na een gastvrije ontvangst op het kantoor in Nijmegen kreeg ik uitleg over wat Google Analytics kan en hoe de diverse rapportages opgevraagd kunnen worden. Onduidelijkheden werden duidelijk door de voorbeelden.

Mijn opleidingsdoel is ruimschoots behaald. Bedankt voor de goede training Krista!

Groet, Ingrid van Stijn
Zelfstandigen Bouw

Jorn Creemers

Met medewerkers van 4 patiëntenorganisaties heb ik een introductietraining AdWords gevolgd. In één middag heeft Nadine helder en praktisch laten zien hoe AdWords werkt en wat het voor je organisatie... Met medewerkers van 4 patiëntenorganisaties heb ik een introductietraining AdWords gevolgd. In één middag heeft Nadine helder en praktisch laten zien hoe AdWords werkt en wat het voor je organisatie op kan leveren. Met veel praktijkvoorbeelden, interactief en ruimte voor vragen. Bovendien een genereus aanbod om de organisaties nog verder te helpen. Dikke pluim voor Modation, dat ze dit voor non profit organisaties doen!

Jorn Creemers

Modation heeft een zeer professionele basis training voor Google Adwords verzorgd voor een van onze klanten. De training werd zeer goed ontvangen, zowel door deelnemers met weinig Adwords kennis als... Modation heeft een zeer professionele basis training voor Google Adwords verzorgd voor een van onze klanten. De training werd zeer goed ontvangen, zowel door deelnemers met weinig Adwords kennis als door de meer ervaren deelnemers. Een zeer goede training die ik zeker kan aanbevelen!

De presentatie was erg duidelijk en overzichtelijk. De meeste vragen die ik had konden gelijk worden beantwoord. Slechts een enkele vraag moest nagezocht worden.