Jeroen

In de trainingen worden alle aspecten van Google Adwords en Analytics behandeld. Een kleine voorkennis van Adwords en Analytics is wel aan te raden omdat er veel stof wordt behandeld. Ik zou graag... In de trainingen worden alle aspecten van Google Adwords en Analytics behandeld. Een kleine voorkennis van Adwords en Analytics is wel aan te raden omdat er veel stof wordt behandeld. Ik zou graag meer documentatie willen ontvangen met een te volgen stapp

Jeroen

Ik...
Ik zou graag meer documentatie willen ontvangen met een te volgen stappenplan hoe ik een Adwords campagne opzet en waar ik op moet letten.
De service is verder prima!

Ook al heb je veel kennis van en ervaring met Google Analytics, deze training helpt je wel de puntjes op de 'i' te zetten.

In een soort snelkookpan heeft Krista mij door de stof heengeleid. En er op die manier voor gezorgd dat ik mij binnen 2,5 dag een gecertificeerde Google Analytics Professional mag noemen. Daarvoor... In een soort snelkookpan heeft Krista mij door de stof heengeleid. En er op die manier voor gezorgd dat ik mij binnen 2,5 dag een gecertificeerde Google Analytics Professional mag noemen. Daarvoor moet je zeker ook wat tijd tussen de trainingsdagen inplannen voor zelfstudie.

Andreas Maiwald

The Google Analytics Training has given me the experience I was looking for to improve my work with it significantly. Above all I got a lot of usefull information which helps me to use Google... The Google Analytics Training has given me the experience I was looking for to improve my work with it significantly. Above all I got a lot of usefull information which helps me to use Google Analytics for getting more information as I thought.

Andreas Maiwald

Gaby

Gaby

Deze cursus is volledig gericht op het halen van het Google Analytics Individual Qualification examen. En dat is dan ook gelukt! Modation heeft mij en mijn mede cursist, beiden vooraf zonder enige... Deze cursus is volledig gericht op het halen van het Google Analytics Individual Qualification examen. En dat is dan ook gelukt! Modation heeft mij en mijn mede cursist, beiden vooraf zonder enige kennis van GA, in korte tijd klaar gestoomd voor het examen. Met duidelijke expertise, enthousiasme en ruimte voor vragen uit de eigen praktijk.

Los van de kennis en kunde van Modation vind ik dat de eisen van het GA examen voor een groot gedeelte op het technische deel van GA lag. Als je vooral wilt leren hoe je met GA werkt en hoe je het in kan zetten voor het verbeteren van je site en/of je resultaat, dan adviseer ik een andere GA cursus van Modation te kiezen.